Қазақстан Республикасының теміржол көлігінің орталық мұражайына фото шолу

Алия 2012 M11 7
4259
3
7
0

Қазақстан аумағындағы алғашқы теміржол Орал мен Ресейдің Покровская слобода (қазіргі Энгельс) қалалары арқылы өткен. Бұл теміржолдың ұзындығы 420 км болса, соның 120 км-рі Қазақстан арқылы өткен.

Қазақстан Республикасының теміржол көлігінің орталық мұражайы

Мекен-жайы: Фурманов көшесі 127 (Қабанбай батыр көшесінің қиылысында)
Мұражайдың жұмыс уақыты: сағат 10.00 - 17.00
Үзіліс: сағат 13.00 - 14.00
Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.

Тел: +7 (727) 296 49 49

Мұражайға кіру: Тегін

Ерекшелігі: Теміржол саласында оқитындарға, не қызыққандарға мұражай ішінде кішігірім кітапхана мен оқу залы бар. Қалаған адам бұл жерде дайындалып, қажетті ақпараттарын ала алады.

Қазір пойыздардың бағыты микрофон арқылы хабарланатын болса, бұрын жолаушыларды шығарып салушы да, қарсы алушы да осы қоңырау болған.

Жібек жолы залы. Бұл зал көрерменді «Жібек жолынан» бастап теміржолдың пайда болғанына дейінгі тарихпен таныстырады.

Қазақстан аумағындағы алғашқы теміржол Орал мен Ресейдің Покровская слобода (қазіргі Энгельс) қалалары арқылы өткен. Бұл теміржолдың ұзындығы 420 км болса, соның 120 км-рі Қазақстан арқылы өткен.

Бірақ біздің теміржол тарихымыз бұл аумақты қамтымайды. Біздің тарих 1901 жылы Орынбор - Ташкент теміржолы салына бастаған уақыттан басталады. Соның ішінде Орынбор - Қазалы 1904 жылы салынған. Дәл осы уақыттан бастап Қазақстандағы теміржол тарихы өз бастауын алады.

2004 жылы Қазақстан теміржолының 100 жылдық мерейтойы тойланды.

“Алғашқы теміржол тарихы”.
Бұл залда алғашқы теміржолдың түрлі пойыздар мен локомативтері, осы саладағы түрлі техникалардың пайда болу тарихы баяндалады.

Ең алғашқы теміржол Англияда пайда болған. Одан кейін біртіндеп Ресей патшалығына келе бастаған.

Бұрынғы кезде паровоздарды су, көмір және құрғақ құммен толтыратын. Көмірді жағып, үстіне су құйып, пойыздар будан энергия алу арқылы жүретін. Ал оны тоқтату үшін дөңгелектеріне құм себетін.
Паровоздың жұмыс бригадасы үш адамнан тұрған: машинист, машинисттің көмекшісі мен отын жағушы.

1958 жылы Қазақстандағы Арыс станциясында алғашқы тепловоздар пайда болды.

1962 жылы Целиноград пен Қарағанды қалалары арқылы электровоздар жүре бастады.

1931-ші жылы салынып біткен Түркісіб теміржолының салыну тарихы жайында да осы залдан біле аласыз. Луговая станциясы мен Семей арқылы өткен бұл теміржол торабының Алматыға жақын жердегі Айнабұлақта тоғысатын жері болған. Кезінде сол жерде теміржолшылар түрлі мерекелерді тойлауға жиналатын. Бүгінгі күні жыл сайын теміржолшылар «Теміржолшылар күнін» тойлау үшін дәл осы жерде жиналады.


Қазақстан аумағында 10 мыңнан астам инжинерлік құрылыс бар. Олар: теміржол көпірлері, тунель, депо, вокзал т.б.

Бұрын вокзалдарда осындай жергілікті, астана және Мәскеудің уақытын көрсетіп тұратын сағаттар болатын

Бұл “Алматыға келген алғашқы пойыз” деген туынды. Бұны салған теміржолшы, суретшілер одағының мүшесі Асқар Сәрсенбеков.

Үшінші зал теміржол саласында еңбек сіңірген майталмандардың түрлі марапаттармен, құжаттармен және жеке дүниелерімен толтырылған.

Зәбира Жүсіпова - алғашқы паровоз жүргізуші қазақ әйел.

Теміржол әлемдегі ең қажетті көлік болып саналады. Өйткені әуе транспорттары ауа райы жаман болғанда ұшпай, ал авто транспортттар қыста жолдар жабылып қалса жүрмей қалады. Тек ауа райына қарамай, күн демей, түн демей жүре беретін бірден бір көлік осы пойыз.

Материалды дайындаған: Айнұр Ракишева,

Айжан Кәрібаева

__________________________________________________________________________

Республикалық кітап мұражайына фото шолу

Дінмұхамед Қонаев мұражайына фото шолу

Республикалық музыка аспаптар мұражайына фото шолу

С. Мұқанов атындағы әдеби-мемориалдық мұражай-үйіне фото шолу

Алматы қаласы тарихының мұражайына фото шолу

Қазақстан Мемлекеттік геологиялық мұражайына фото шолу

Ахмет Байтұрсынұлы мұражай-үйіне фото шолу

Оцените пост

7

Комментарии

0
в музее не хватает грязи, пыли и вонючего матраца.
0
жақсы көптеген мәліметтерге ие болдым рахмет бірақ, айта кететін жайт! мұнда жүк түсіретін көліктер жайлы да бірер мәліметтер болса жақсы болар еді.
Показать комментарии