пияр мамандығы

Akilbek Baidlaev 2011 M02 26
2009
1
2
0

PR және жарнама кафедрасы. Қоғаммен байланыс және жарнама кафедрасы 2001ж журналистика факультетінде  құрылған.  Қоғамдағы менеджментке, жарнама мен қоғаммен байланыс, медиа ұжымы өзге ҚР-ның...

PR және жарнама кафедрасы.

Қоғаммен байланыс және жарнама кафедрасы 2001ж журналистика факультетінде  құрылған.  Қоғамдағы менеджментке, жарнама мен қоғаммен байланыс, медиа ұжымы өзге ҚР-ның мамандыққа деген сұранысы бойынша құрылған.

Кафедра мамандану курсын негізгі 3 траектория бойынша қалыптастырады.

  1. Паблик релейшнз ( Қоғаммен байланыс)
  2. Эдвертайлинг
  3. Коммуникациялық менеджмент

Бұл оқуда оқып жүрген әрбір студент төмендегіні біліп жүргені абзал.

  • Негізгі PR құралдарын қолдану
  • Маркетингтік және аудиовизуальды  коммуникацияны орнату
  • Жарнама өндірістерін ұйымдастыруы
  • Пресс ( конференция, дөңгелек үстелдер, форум, пресс-тур және басқа да Пиар іс шараларын өткізу.)
  • Әр түрлі жағдайдағы ақпараттық үлгілер жасау

2010ж оқу жылынан бастап кафедра бакалавриат (4жыл оқу) 5В051400 Қоғаммен байланыс маманын даярлауда жаңартулар болмақ. Және де магистратурада (1жыл оқу орны және 2жыл оқу)  жаңа жоспарлық енгізулер болады.

Сондықтан талапкер назарына кафедра 2010оқу жылынан бастап, бакалавриатта 5В051400-Қоғаммен байланыс мамандығы бойынша мамандар қайта даярлана бастады.

Онда сіздің таңдауыңыз « Қоғаммен байланыс» мамандығы.

Пияр мамандығын тандаған студентер немесе таңдаймын деп жүрген түлектерге айтатын сөзім сіздер дұрыс таңдау жасаңыздар.

 

Оцените пост

1

Комментарии

0
дұрыс маандық таңдау? ОЛ сідің қолыңызда...
Показать комментарии
Дальше