Is de behandeling pijnlijk?
Is de behandeling pijnlijk?De behandeling is intensief dus afhankelijk van de normale gevoeligheid van je tanden kan het voorkomen dat de tanden gevoelig worden aan het einde en direct na de behandeling. De meeste mensen voelen een zeurderige tinteling , ook wel omschreven alsof je in een ijsje bijt of stroomstootjes, maar na de behandeling wordt een gel aan gebracht welke de gevoeligheid voor een groot deel zal doen afnemen. De zenuwprikkels kunnen tot 8 uur na de behandeling aanhouden maar de volgende morgen zijn deze veelal verdwenen. Overigens is de beleving zeer verschillend per persoon, zeker niet iedereen heeft er last van.1. Vóór de behandeling: De tanden moeten gepoetst zijn, wij hebben ook die gelegenheid. (tanden bleek lamp)2. Tijdens de behandeling: Wij geven bij aanvang van d…