• 3493514
  • 4670
  • 290
Нравится блог?
Подписывайтесь!

Ивент-маркетинг – есте қаларлық шара

Қазақстан нарығында ивент-маркетингтің бүгінгі қолданыс аясын, хал-ахуалын білмек мақсатта "Қазақстан Іскері" газеті "Кар-Тел" компаниясының Қарағандыдағы филиалының коммерциялық директорын әңгімеге тартқан еді. Алина Шарипова ханым маркетингтік стратегиялардағы осы құралдың рөлімен, өз компаниясының тәжірибесімен ой бөлісіп, пікір-ойын ортаға салды.

- «Кар-Тел» компаниясы Ивент-маркетинг құралын қалай және қашан қолдана бастады?

- Ивенттер пиар кампаниялар үшін қолданылады. Ивент бағытта біз бас компаниямыз ресейлік Вымпелкомның тәжірибесіне жүгініп, Қазақстанның нарығына маркетингтік шараларды қызықты етіп ұйымдастыру жағынан пионер болып кірдік. 2005 жылы компания еліміздің нарығына келген кезде ивент-маркетинг түсінігі кең тарала бастады. Офисіміз ашылғанда шоу-бағдарлама ұйымдастырылып, ойындар өткізіліп, алғаш сатып алушыларымыз үшін сыйлықтар табыс етілді. Ең алғаш қадамдарымыз сол болды. Осындай ивенттерді ұйымдастыруда ол кезде арнайы мамандар мен компаниялар жоқтың қасы, ал біз үшін бұл өте маңызды еді, сол себепті алғаш шараны өз күшімізбен ұйымдастыруға бел будық.

Кейін әлеуметтік ірі шараларды ұйымдастыруға кәсіби мамандарды шақырып, бірігіп жұмыс жасай бастадық. Осылайша алғашқы «Әлеуметтік сенбілігіміз» де өтті. Бұл сенбілік Қарағанды мемлекеттік университетінің студенттері мен оқытушылары арасында өткізілді, ең белсенді қатысушыларды ынталандырдық. Корпоративті клиенттеріміз үшін Боулинг лигасын үнемі өткізетін болдық. 2007 жылы ірі ивенттер басталды, алаңдарда концерттер ұйымдастырып, бүкіл облыс бойынша мәдени шараларды қолға алдық. Мысалы, облыс орталықтарынан алыс орналасқан ауылдарда байланысымызды орнатқаннан кейін спорттық күндер, сонымен қатар, еліміздің бес облысында айтыс фестивалі өткізілді: ақындар айтысы мен танымал әншілер концерттері ұлттық дәстүрімізді жаңғыртуға өз үлесін қосты. 2008 жылы Наурыз мейрамына қарсы Вен балы стилінде кеш ұйымдастырған болатынбыз, бұл жай ғана көңіл көтеретін кеш емес, қайырымдылық аукцион болды. Компаниямыздың қарауында мүмкіндіктері шектеулі балалар интернатының оқушыларымен салынған суреттер осы аукционға шығарылды, ал шараға келген серіктестер, диллерлер және басқа да қонақтарымыз оларды сатып алды. Жеңіс күніне орай соғыс ардагерлері үшін  әлемнің кез келген нүктесіне тегін қоңырау шалу акциясы жасалды. Ардагерлер мереке күні өз майдандастары мен туыстарына қоңырау шала алды. 2009 жылы дағдарыстың салдарынан маркетингтік бюджеттер қысқартыла бастады, біздің компания да ондай шаралардың санын азайтты, себебі сапалы ивентты ұйымдастыру үшін көп қаражат керек. Биылғы жылы 5 жылдығымызға орай 5 әлеуметтік шара өткіздік. Мысалы, ағаш отырғызу, орталық саябақта құс үйшіктерін орнату сияқты пайдалы істерді қала тұрғындарымен бірігіп жасадық.

- Осындай шараларды жаңа қызметті жарнамалау мақсатымен жасайсыз ба?

- Жоқ, жаңа қызметтер жайында хабарлау үшін біз дәстүрлі маркетингтік құралдарды қолданамыз. Ал ивент-маркетингке қатысты шаралар сапалық мақсаттарға бағытталады, яғни брендке деген лояльділікті құру, компанияның имиджі әлеуметтік бағытта жұмыс жасайтынын көрсету үшін жасалынады. Сол себепті осындай шаралардан нақты ақшалай қайтарымдарды күтпеу керек.

- Ал Қазақстан нарығында бүгінгі күнге дейін қай компаниялар ерекше Ивенттер өткізіп, басқаларға үлгі бола алды деп ойлайсыз?

- Ірі компаниялардың ішінен «Эфест Қарағандыны» атап өткім келеді. Олар жыл сайын музыкалық фестивальдар өткізіп, танымал ресейлік және қазақстандық жұлдыздарды шақырып отырады. Сол сияқты, «Диззи» сауда маркасы жаз айларында қала ортасында жастарға арнап көңіл көтеретін шаралар өткізеді. Стандартты коммуникацияда локальді компаниялар үшін «Кока-кола» да көптеген шаруалар ұйымдастырып тұрады.

"Қазақстан Іскері" №12 (46)

Алия Arsik
8 июля 2010, 21:20
7960

Загрузка...
Loading...

Комментарии

Оставьте свой комментарий

Спасибо за открытие блога в Yvision.kz! Чтобы убедиться в отсутствии спама, все комментарии новых пользователей проходят премодерацию. Соблюдение правил нашей блог-платформы ускорит ваш переход в категорию надежных пользователей, не нуждающихся в премодерации. Обязательно прочтите наши правила по указанной ссылке: Правила

Также можно нажать Ctrl+Enter

Популярные посты

Мой дом – не гостиница. Я не останавливаюсь у своей родни, потому что знаю, что это такое

Мой дом – не гостиница. Я не останавливаюсь у своей родни, потому что знаю, что это такое

Наступил долгожданный момент и мы смогли заселиться в собственную квартиру. А потом началось... Все знакомые, родственники, даже коллеги и соседи родителей вспомнили о нашем существовании.
Idealovnet
14 окт. 2017 / 20:38
  • 8117
  • 78
Работа на EXPO. «Улыбайтесь, вы – лица Казахстана»

Работа на EXPO. «Улыбайтесь, вы – лица Казахстана»

Продление перерывов, втыки от менеджеров, борьба за стенды, кучкования, как мы друг-друга прикрывали, защищали от гостей. Все эти события доставляли радость, и каждый день на работу я приходила...
madiNAtty
14 окт. 2017 / 22:34
  • 5534
  • 22
Молчание Бозумбаева. Как «бензиновые короли» диктуют государству свои правила игры

Молчание Бозумбаева. Как «бензиновые короли» диктуют государству свои правила игры

Произошедшая в сентябре одновременная остановка двух казахстанских НПЗ из трёх и последовавший за этим топливный кризис – это для Казахстана уже не ново. История повторяется каждый год.
openqazaqstan
11 окт. 2017 / 16:32
  • 4330
  • 44
«Что дали задом?» Родительский чат в WhatsApp покорил Интернет

«Что дали задом?» Родительский чат в WhatsApp покорил Интернет

Чат дагестанских родителей в WhatsApp стал популярным в Интернете. Кто-то записал общение родителей в мессенджере и после опубликовал в Твиттере.
tala03
12 окт. 2017 / 15:10
  • 3017
  • 11
«Bank RBK» банкрот? Почему мы не можем распоряжаться собственными же деньгами?!

«Bank RBK» банкрот? Почему мы не можем распоряжаться собственными же деньгами?!

Мы не можем выдать зарплату, оплатить по счетам или как-то иначе распорядиться нашими же деньгами! У физ.лиц, насколько мне известно, ситуация не лучше - при нас люди не могли снять свои деньги с депозитов.
daniyar4422017
13 окт. 2017 / 15:46
  • 2931
  • 12
Актогайский горно-обогатительный комплекс – брат-близнец Бозшаколя

Актогайский горно-обогатительный комплекс – брат-близнец Бозшаколя

Рядом с посёлком Актогай в ВКО расположено одно из крупнейших в мире неосвоенных медных месторождений. В октябре Актогайская обогатительная фабрика вышла на проектную мощность.
theYakov
12 окт. 2017 / 10:47
  • 3019
  • 20
Я четко помню тот день, когда мне позвонили друзья и сообщили: «Она выходит замуж»

Я четко помню тот день, когда мне позвонили друзья и сообщили: «Она выходит замуж»

У нас была особенная атмосфера, мы постоянно были вместе, читали треки, летом часто поднимались в горы. Гуляли пешком по ночному городу, иногда до утра. Снимали хату и представляли совместную жизнь...
Dominator-kz
14 окт. 2017 / 22:29
Отчего в Казахстане предвзятое отношение к отечественному продукту?

Отчего в Казахстане предвзятое отношение к отечественному продукту?

Вы когда-нибудь пользовались казахстанской косметикой? Я тоже нет, поэтому сразу же откликнулась на приглашение своего фейсбук-френда протестировать отечественные крема… из Степногорска.
Shimanskaya
16 окт. 2017 / 11:32
  • 2194
  • 29
Когда почти все уехали в «А-города», стоит ли жить в Шымкенте?

Когда почти все уехали в «А-города», стоит ли жить в Шымкенте?

Город имеет особую ауру - очень густая энергетика, думаю, это от того, что он со всех сторон окружен "местами силы". Шымкент напоминает мне старенького доброго мудрого дедушку-аксакала.
Bonittta
13 окт. 2017 / 15:15