• 3497745
  • 4670
  • 290
Нравится блог?
Подписывайтесь!

Ивент-маркетинг – есте қаларлық шара

Қазақстан нарығында ивент-маркетингтің бүгінгі қолданыс аясын, хал-ахуалын білмек мақсатта "Қазақстан Іскері" газеті "Кар-Тел" компаниясының Қарағандыдағы филиалының коммерциялық директорын әңгімеге тартқан еді. Алина Шарипова ханым маркетингтік стратегиялардағы осы құралдың рөлімен, өз компаниясының тәжірибесімен ой бөлісіп, пікір-ойын ортаға салды.

- «Кар-Тел» компаниясы Ивент-маркетинг құралын қалай және қашан қолдана бастады?

- Ивенттер пиар кампаниялар үшін қолданылады. Ивент бағытта біз бас компаниямыз ресейлік Вымпелкомның тәжірибесіне жүгініп, Қазақстанның нарығына маркетингтік шараларды қызықты етіп ұйымдастыру жағынан пионер болып кірдік. 2005 жылы компания еліміздің нарығына келген кезде ивент-маркетинг түсінігі кең тарала бастады. Офисіміз ашылғанда шоу-бағдарлама ұйымдастырылып, ойындар өткізіліп, алғаш сатып алушыларымыз үшін сыйлықтар табыс етілді. Ең алғаш қадамдарымыз сол болды. Осындай ивенттерді ұйымдастыруда ол кезде арнайы мамандар мен компаниялар жоқтың қасы, ал біз үшін бұл өте маңызды еді, сол себепті алғаш шараны өз күшімізбен ұйымдастыруға бел будық.

Кейін әлеуметтік ірі шараларды ұйымдастыруға кәсіби мамандарды шақырып, бірігіп жұмыс жасай бастадық. Осылайша алғашқы «Әлеуметтік сенбілігіміз» де өтті. Бұл сенбілік Қарағанды мемлекеттік университетінің студенттері мен оқытушылары арасында өткізілді, ең белсенді қатысушыларды ынталандырдық. Корпоративті клиенттеріміз үшін Боулинг лигасын үнемі өткізетін болдық. 2007 жылы ірі ивенттер басталды, алаңдарда концерттер ұйымдастырып, бүкіл облыс бойынша мәдени шараларды қолға алдық. Мысалы, облыс орталықтарынан алыс орналасқан ауылдарда байланысымызды орнатқаннан кейін спорттық күндер, сонымен қатар, еліміздің бес облысында айтыс фестивалі өткізілді: ақындар айтысы мен танымал әншілер концерттері ұлттық дәстүрімізді жаңғыртуға өз үлесін қосты. 2008 жылы Наурыз мейрамына қарсы Вен балы стилінде кеш ұйымдастырған болатынбыз, бұл жай ғана көңіл көтеретін кеш емес, қайырымдылық аукцион болды. Компаниямыздың қарауында мүмкіндіктері шектеулі балалар интернатының оқушыларымен салынған суреттер осы аукционға шығарылды, ал шараға келген серіктестер, диллерлер және басқа да қонақтарымыз оларды сатып алды. Жеңіс күніне орай соғыс ардагерлері үшін  әлемнің кез келген нүктесіне тегін қоңырау шалу акциясы жасалды. Ардагерлер мереке күні өз майдандастары мен туыстарына қоңырау шала алды. 2009 жылы дағдарыстың салдарынан маркетингтік бюджеттер қысқартыла бастады, біздің компания да ондай шаралардың санын азайтты, себебі сапалы ивентты ұйымдастыру үшін көп қаражат керек. Биылғы жылы 5 жылдығымызға орай 5 әлеуметтік шара өткіздік. Мысалы, ағаш отырғызу, орталық саябақта құс үйшіктерін орнату сияқты пайдалы істерді қала тұрғындарымен бірігіп жасадық.

- Осындай шараларды жаңа қызметті жарнамалау мақсатымен жасайсыз ба?

- Жоқ, жаңа қызметтер жайында хабарлау үшін біз дәстүрлі маркетингтік құралдарды қолданамыз. Ал ивент-маркетингке қатысты шаралар сапалық мақсаттарға бағытталады, яғни брендке деген лояльділікті құру, компанияның имиджі әлеуметтік бағытта жұмыс жасайтынын көрсету үшін жасалынады. Сол себепті осындай шаралардан нақты ақшалай қайтарымдарды күтпеу керек.

- Ал Қазақстан нарығында бүгінгі күнге дейін қай компаниялар ерекше Ивенттер өткізіп, басқаларға үлгі бола алды деп ойлайсыз?

- Ірі компаниялардың ішінен «Эфест Қарағандыны» атап өткім келеді. Олар жыл сайын музыкалық фестивальдар өткізіп, танымал ресейлік және қазақстандық жұлдыздарды шақырып отырады. Сол сияқты, «Диззи» сауда маркасы жаз айларында қала ортасында жастарға арнап көңіл көтеретін шаралар өткізеді. Стандартты коммуникацияда локальді компаниялар үшін «Кока-кола» да көптеген шаруалар ұйымдастырып тұрады.

"Қазақстан Іскері" №12 (46)

Алия Arsik
8 июля 2010, 21:20
7965

Загрузка...
Loading...

Комментарии

Оставьте свой комментарий

Спасибо за открытие блога в Yvision.kz! Чтобы убедиться в отсутствии спама, все комментарии новых пользователей проходят премодерацию. Соблюдение правил нашей блог-платформы ускорит ваш переход в категорию надежных пользователей, не нуждающихся в премодерации. Обязательно прочтите наши правила по указанной ссылке: Правила

Также можно нажать Ctrl+Enter

Популярные посты

Мой дом – не гостиница. Я не останавливаюсь у своей родни, потому что знаю, что это такое

Мой дом – не гостиница. Я не останавливаюсь у своей родни, потому что знаю, что это такое

Наступил долгожданный момент и мы смогли заселиться в собственную квартиру. А потом началось... Все знакомые, родственники, даже коллеги и соседи родителей вспомнили о нашем существовании.
Idealovnet
14 окт. 2017 / 20:38
  • 8890
  • 83
Работа на EXPO. «Улыбайтесь, вы – лица Казахстана»

Работа на EXPO. «Улыбайтесь, вы – лица Казахстана»

Продление перерывов, втыки от менеджеров, борьба за стенды, кучкования, как мы друг-друга прикрывали, защищали от гостей. Все эти события доставляли радость, и каждый день на работу я приходила...
madiNAtty
14 окт. 2017 / 22:34
  • 6127
  • 24
О проститутках, ЗППП и других сексуальных страстях

О проститутках, ЗППП и других сексуальных страстях

У меня обширный сексуальный опыт, и я этим не хвастаюсь. Будь у меня возможность, променял бы это всё на одного партнёра. Но так как с личной жизнью не заладилось, а секс я очень люблю, то приходилось изворачиваться.
bez_prav
18 окт. 2017 / 18:01
Я четко помню тот день, когда мне позвонили друзья и сообщили: «Она выходит замуж»

Я четко помню тот день, когда мне позвонили друзья и сообщили: «Она выходит замуж»

У нас была особенная атмосфера, мы постоянно были вместе, читали треки, летом часто поднимались в горы. Гуляли пешком по ночному городу, иногда до утра. Снимали хату и представляли совместную жизнь...
Dominator-kz
14 окт. 2017 / 22:29
Отчего в Казахстане предвзятое отношение к отечественному продукту?

Отчего в Казахстане предвзятое отношение к отечественному продукту?

Вы когда-нибудь пользовались казахстанской косметикой? Я тоже нет, поэтому сразу же откликнулась на приглашение своего фейсбук-френда протестировать отечественные крема… из Степногорска.
Shimanskaya
16 окт. 2017 / 11:32
  • 2786
  • 31
Я помню тот день, когда мне позвонили друзья и сообщили: «Она выходит замуж». Часть 2

Я помню тот день, когда мне позвонили друзья и сообщили: «Она выходит замуж». Часть 2

Я знал дату свадьбы. За неделю до свадьбы в соцсети "Вконтакте" на все мои последние фото, был проставлен лайк с её профиля. Сердце забилось сильнее. В душе загорелась наивная, крошечная надежда.
Dominator-kz
17 окт. 2017 / 15:41
Мой парень – «тиран». Почему я вступила в такие отношения?

Мой парень – «тиран». Почему я вступила в такие отношения?

История из моей жизни. Я вспоминаю эти отношения и сама не могу понять - как так произошло? А дело в том, что вы и сами не заметите. Это наступает плавно и динамично.
Altynai_JA
18 окт. 2017 / 14:17
«Автобусная неделя». Выдержит ли аким Шымкента давку в общественном транспорте?

«Автобусная неделя». Выдержит ли аким Шымкента давку в общественном транспорте?

Аким Шымкента Габидулла Абдрахимов нашёл решение накопившихся проблем городского транспорта. Все ключевые работники акимата некоторое время будут сами ездить на автобусах.
openqazaqstan
18 окт. 2017 / 10:53
  • 1678
  • 32
Льготное кредитование для молодежи Алматы. Не хоромы, но для начала неплохо

Льготное кредитование для молодежи Алматы. Не хоромы, но для начала неплохо

Если вам нет 35 лет и у вас нет своего жилья, то есть интересная гос.программа. Нишевая программа - молодые семьи Алматы до 35 лет, семья - это как минимум 2 супруга без детей.
DanaJarlygapova
19 окт. 2017 / 16:21