Yvision.kz
kk
Образование
762 постов508 подписчиков
Образование и дети
  • 0

    В освобождённом Карабахе открывается первый университет

    undefinedВ сентябре планируется начало обучения в Карабахском университете, расположенном в Ханкенди. Об этом журналистам сообщил министр науки и образования Азербайджана Амруллаев. Он отметил, что уже утвержден план приема в учебное заведение. По его словам, в вузе будут обучаться 1.200 студентов, которым предоставят общежитие. Обучение будет бесплатным.

    https://azertag.az/

    0
    277
    0
  • 0
    08:31, 13 мая 2024

    Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ: тұрақты даму рейтингі бойынша Орталық Азиядағы жетекші университет»

    Қазіргі таңда әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті – Қазақстан­дағы ең ескі университеттердің бірі. ҚазҰУ 1934 жылы 15 қаңтар ашылды. 1991 жылғы 23 қазанда университетке Шығыстың ұлы ғалымы, ойшыл, энциклопедист, «Әлемнің екінші ұстазы» Әбу Насыр әл-Фарабидің есімі берілді.
    Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ QS Asia University Rankings 2023: Central Asia рейтингінде Орталық Азиядадағы бірінші жоғары оқу орны болып танылды.
    Біріккен Ұлттар Ұйымы және төртінші БҰҰ-ның Тұрақты даму жөніндегі «Академиялық ықпал» бағдарламасының жаһандық хабын басқару тарапынан ҚазҰУ үлкен сенімге ие.
    Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті елеулі ғылыми-білім беру әлеуетіне ие және одан әрі әлемдік деңгейдегі зерттеу университетіне айналу мақсатын қояды.
    3292 оқытушы-профессор сабақ беріп, 25477 студент жоғарғы сапалы білім алуда. ҚазҰУ Scopus ғылыми ауқымды ғылыми-метриялық мәліметтер журналында 12049 ғылыми жұмыс жариялады.
    Жыл сайын ҚазҰУ-дың 2000-нан астам студенті оқу және тілдік тағылымдамадан, сондай-ақ шетелдік ғылым және білім мекемелерінде ғылыми тағылымдамадан өтеді. Университет жыл сайын ТМД, Еуропа, Солтүстік және Оңтүстік Америка, Таяу Шығыс елдеріндегі шетелдік жоғары оқу орындары мен ұйымдарының шақыруы бойынша халықаралық конференцияларға, кездесулерге университеттің 600-ден астам оқытушылары мен әкімшілік қызметкерлеріне шетелдік іс-сапарлар ұйымдастырады.
    ҚазҰУ Қазақстанның шетелдегі оң имиджін арттыруға белсенді үлес қосуда. Университеттің белсенді қолдауымен шетелдік серіктес университеттерде орталықтар мен кафедралар құрылады. Сондай-ақ студенттер қазақ халқының тарихымен, мәдениетімен, өнерімен және өмірімен танысатын қазақ тілі курстары ұйымдастырылады, олардың ішінде Мәскеу мемлекеттік лингвистикалық университетін (Ресей) және Адам Мицкевич университетін (Польша) атап өту керек.
    Өзіңіздің барлық қабілеттеріңізді ашуға тырыссаңыз, жарқын тұлғаға айналып өмірлік ұстанымыңызды жүзеге асырғыңыз келсе, Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті сізді күтеді!


    https://www.kaznu.kz/


    Дінтану мамандығының
    1курс магистранты
    Разбекова Маржан
    Ғылыми жетекші PhD доктор профессор
    Қарлығаш Молдағалиқызы
    Педагогикалық тәжірибе жетекшісі
    PhD доктор аға оқытушы Мұқан Нұрзат

    undefined

    0
    165
  • 0

    Исцеляющая Сила Искусства: Мероприятие "Рисуем с Детьми Несуществующих Животных" как Арттерапия

    Осенью мы проводили мероприятие в семейном кругу: "Рисуем с детьми несуществующих животных", мы столкнулись с мощной исцеляющей силой искусства, особенно в контексте духовного и психологического развития. На проведение этого мероприятия меня натолкнуло изучение дисциплины "Арт-технологии в образовании" в КазНУ им. Аль Фараби. Это мероприятие превратилось не только в творческий процесс, но и в форму арттерапии, помогающей участникам выразить свои чувства и эмоции через художественное творчество. Суть "Рисуем с детьми несуществующих животных" заключалась в том, чтобы дать участникам возможность свободно выражать свои мысли, фантазии и чувства через создание образов несуществующих животных. Для многих участников это стало способом избавиться от стресса, тревоги и напряжения, а также найти внутренний покой и гармонию. Исследования показывают, что арттерапия может быть эффективным способом лечения и решения различных психологических проблем. Создание художественных произведений позволяет людям выражать свои эмоции, обнаруживать скрытые чувства и работать над своим внутренним миром. Мы видели, как дети и взрослые, участвуя в мероприятии, проявляли себя через свои рисунки, создавая образы, которые отражали их внутренние состояния и переживания. Для некоторых участников это стало способом осознать свои страхи и бороться с ними, а для других - возможностью выразить радость и восторг. Призываю родителей устраивать такие мероприятия, ведь для этого не обязательно быть художниками, главное - желание быть рядом с детьми и помочь им раскрыться. Подобные мероприятия помогают людям находить внутреннюю гармонию и исцелять свои души через искусство и креативность.undefinedundefined

    0
    384
    0
  • 0

    2024 жылдың қаңтар-мамыр айларындағы іс-шаралар

    2024 жылдың қаңтар-мамыр айларындағы іс-шаралар


    # 2024 жылы 26 сәуір күні Абай облысы білім басқармасының Аягөз ауданы білім бөлімінің «№1 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-де Аягөз аудандық білім бөлімінің Жол картасының «Мектептің бейіндік бағытын дамыту» № 2 ішкі міндетіндегі Республикадағы білім беру мазмұнын жаңарту міндеттеріне ықпал ететін жетекші халықаралық инновациялық технологияларды тарату үшін қазіргі білім берудегі трендтерін игеру бойынша жоғары оқу орындары және кәсіпорындармен меморандум жасау айтылған. Осы орайда Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті педагогика кафедрасымен меморандумға қол қойылып, бүгінгі күнде ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ, АБАЙ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ АЯГӨЗ АУДАНДЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ОҚУ ҒЫЛЫМИ -ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТІ және АБАЙ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ АЯГӨЗ АУДАНДЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ "№ 1 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ" КММ ұйымдастырумен «Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыруда Lesson Study, Action research арқылы білім алушыларды оқыту мен оқудағы дарындылық қабілеттерін дамыту» атты халықаралық ғылыми-тәжірбиелік конференциясы болды.Мақсаты: мектеп педагогтеріне ғылыми зерттеу және тәрбие жұмыстары аспектісінде әдістемелік қолдау көрсету, мәдени мұраны барлау, зерделеу, жинау, сақтау, пайдалану бойынша тараптардың өзара ынтымақтастығын орнату және педагогика кафедрасының ғалымдарымен бірлескен ғылыми зерттеулер, халықаралық, республикалық конференциялар, дөңгелек үстелдер, семинарлар өткізу;Тәжірибе алмасуға, мамандар (оқушылар)дайындауға көмек: "Ұлттық тәрбие"оқу бағдарламасы шеңберінде ақпарат және тәжірибе алмасу бойынша ғылыми-практикалық жұмыс жүргізу, олардың арасында сынып жетекшілерінің жұмысын әдістемелік қолдау, қызметтік кездесулер, бірлескен ғылыми дәрістер және т .б. бар. Ынтымақтастыққа байланысты мәселелерде көмек көрсету және т.бКонференция бірнеше бағытта өтті: I . бағыт: Лессон стади әдісін оқу тәрбие сабақтарында қолдану;ІІ.бағыт: »Біртұтас тәрбие бағдарламасы» – ұлттық, адами құндылықтар негізінде тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері;IІІ .бағыт: Инновациялық әдістер арқылы оқу-тәрбие процесінде заманауи оқушының шығармашылық әлеуетін қалыптастыра отырып, жеке тұлғалық қасиетін дамыту;IV. бағыт: Оқушыларды оқыту процесінде геймификацияны қолданудың өзектілігі; Конференцияға Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университет Педагогика ғылымдарының докторы, профессор Саудабаева Гулмира Сауытжановна және Құрсабаев Мұхамедрахым Қыдырбайұлы педагогика ғылымдарының кандидаты Абай атындағы Қазак Ұлттық Педагогикалық Университеттің профессоры м.а, және онлайн баяндама жасаған Украина мемлекеті Харковь қаласының педагогикалық үздіксіз білім беру ғылыми- әдістемелік орталығының лаборатория меңгерушісі, педагогика ғылымдарының докторы, профессор Васильев Иван Борисович Өзбекстан мемлекеті, Коканд қаласындағы педагогикалық институтының психологиялық ғылымдарының кандидаты, доценті, практикалық психология кафедрасының меңгерушісі Салиева Дилором Абдулаевна, Аягөз аудандық білім бөлімі басшысы Н. Азимбаев, аудандық ғылыми әдістеме кабинет меңгерушісі Ж.Маликова және жоғарыдағы атаулы университетпен келісім шарт негізінде бүгінгі күнде жұмыс жасап жатқан Алматы облыс, Іле ауданы Құйған аулылы 32 орта мектеп КММ- нің директордың ғылыми-әдістеме ісі жөніндегі орынбасары Адильбекова Жазира Бакбергеновна бастаған мектеп командасы, «Қайрат Рысқұлбеков атындағы №33 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-нің директоры Сыдық Қуат Тұрсынұлы бастаған мектеп командасы және ауданымыздағы алдыңғы қатарлы мектептің бірі, жаңалықтың жаршысы болып жүрген «Қалалық қазақ мектеп-лицейі» мектеп директоры Жарова Назигул Мұратбековна бастаған мектеп командасы, Семей қаласындағы «№44 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ- нен әріптестеріміз Байбатырова Б.Е, Оразқанова Р.С, Бородулиха ауданы Әлихан Бөкейхан атындағы қазақ орта мектебі» КМ мектеп директоры Бекетай Балғын Нұрланқызы бастаған мектеп командасы келіп, «№1 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-нің тәжірбиелі ұстаздарымен бірлескен шеберлік сыныптар өтілді. Шеберлік сыныптар мектебіміздің әр қабатындағы алаңдарда «Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson study әдісін пайдалану», «Шығармашылық кіліті- ізденісте», «Ұлы өнертапқыштыққа бір қадам», «Біртұтас тәрбие – болашақ кепілі», «Ойын тәсілі ойға жетелейді» тақырыптарында іс-тәжірбие алмасу жоғары деңгейде өтті. Бүгінгі халықаралық ғылыми-тәжірбиелік конференцияның мектеп мұғалімдеріне тиімді тұстары - шет мемлекет ғалымдары, жоғарғы оқу орын профессорлары, республика, облыс деңгейіндегі бірнеше мектеп мұғалімдер командаларымен ынтымақтастық, қауымдастықта іс-тәжірбие алмасу мүмкіндіктері ұлғайды және зерттеу жүргізуді ары қарай жалғастыру қолға алынды.


    https://scontent.fakx4-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/438086458_7886882324689090_2844933944756418577_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=KGVQO0uITycQ7kNvgHQgCjg&_nc_ht=scontent.fakx4-2.fna&oh=00_AfBJE4XqnECzV_Wnvv5ygxozBmj4KP6nG70qIYG-p0WKIA&oe=6639FDAB


    0
    213
    0
  • 1
    05:55, 22 апреля 2024

    "Сильный учитель тот, кто умеет одинаково хорошо обучать и сильных, и слабых учащихся"

    Так считает известный педагог, Co-founder в Академия наук GKB Камила Башарова.Анекдоты про учителей - Самые смешные шутки о школе

    "Как-то на Fail-конференции в BINOM SCHOOL каялась в этом. Поделюсь с мыслями и с вами."Так сложилось исторически, что с самого первого года своей педагогической деятельности занималась подготовкой к олимпиадам: сказались и классные -именно классные!-требовательные и добрые одновременно преподы русязлита Нукусского Гос университета им.Шевченко (некоторые из которых друзья со мной на фб, «тех уж нет, а те далече») теплое заботливое отношение администрации Каргалинской средней школы-гимназии #2 п.Фабричный Жамбылского района Алматинской области (во главе с Толегетай Кожахметовичем Акбауовым, Зейнеп Есмағи , Гладченко Валентины Федоровны, Халиной Галины Николаевны, Гаухар Калжановп), наставничество моей дорогой НЖ Нурбану Жунусовна Бирибаева талантливые, трудолюбивые дети и, само собой, собственные азарт и придурь - постоянный зуд состязательности.

    И еще все-таки, видимо, понимание того, что это возможно один из немногих шансов детям вырваться, изменить свою судьбу, судьбу своих семей, получив шанс учиться на престижную и перспективную специальность. Тогда по итогам олимпиад призеры получали «Алтын белгi» и путевку в любой вуз страны. Готовились к олимпиаде мы остервенело -как к последнему бою, как к обороне Севастополя или Аныракайской битве - без отопления, без света, день и ночь. У меня были только вузовские учебники и один на всех большой справочник. Тогда и зарплату учителям платили раз в несколько месяцев.

    В результате через год-два-три наша школа первой была официально признана «Лучшей сельской школой Республики» (сейчас она зовется Қарғалы Орта Мектебі #3) - тогдашние руководители «Дарына» сами были в шоке от нашей школы. Встречали в Фабричном нас с олимпиад, как Гагарина после полета - не меньше. В поселке объявлялись всенародные гуляния.

    Толегетай ага причислил меня к лику святых - наверно, я самый молодой отличник просвещения, почетный житель Жамбылского района, но самое классное - главный ерке своей школы, наверно, за всю ее историю. Мне прощалось всё- незаполненные журналы, отсутствие на собраниях, расписание формировалось завучами под мои предпочтения. Все верили в мою исключительность. Я не сопротивлялась. Изредка проскальзывали синдром самозванца и легкие сомнения, что сильный учитель должен быть каким-то другим, ну не таким, как ты, Башарова!- подлянили они.

    Через годы, сотни встреч, статьи и книги стало приходить понимание, в чем был подвох и почему я - не сильный учитель, несмотря на все регалии и достижения учеников: сильный учитель тот, кто умеет одинаково хорошо обучать и сильных, и слабых учащихся. У нас же принято считать сильными тех педагогов, кто подготовил много олимпийцев и научных конкурсантов, даже правила аттестации заточены под эти показатели.

    Да и сами учителя ведутся на это из-за ложного самомнения и удовлетворения: когда сильные дети схватывают на уроке тему на лету и щелкают задания, как орешки, мы считаем это и своим успехом, педагогическим умением. Слабые ученики вызывают досаду своим непониманием-тут, разумеется, виноваты гены, общество, окружение. Ну не мы же, правда?! В лучшем случае, слабенькие - это просто классные ребята, но бес- или слабоперспективные. В нынешних реалиях мало кто, кроме репетиторов за родительские деньги, уделяет внимание на их обучение.

    На каждой презентации со всех трибун мы трубим о равных образовательных возможностях детей. Положа руку на сердце, о каком равенстве можно говорить, когда около 3 тысяч школ в стране (40% от общего количества) -малокомплектные. Это когда в 1 кабинете одновременно в совмещенных классах обучают детей из разных параллелей.

    Так вот в 2282 классах учатся по две параллели (например, 3 и 4 классы или 6 и 7), в 82 классах по три параллели, а в 91 классе - четыре (!!!) параллели! Это наши с вами дети. И если мы не изменим правила игры , не придумаем прорывное решение, которое даст хоть какое-то подобие доступа к качественному образованию, мы обречены как нация, как страна.

    Так вот, товарищи и господа эксперты и практики, в целом, білгіштер, кто какие видит решения? Что, по вашему мнению, надо для это сделать? В масштабе одной школы, района, области, страны? Фото не только для привлечения внимания к своему местонахождению: считаю, не все так безнадежно - когда-то разрыв между нашими странами исчислялся столетиями, а сейчас максимум - декадой.".

    1
    158
    0
  • 0
    06:29, 21 апреля 2024

    Қасиетті қара шаңырақ мүмкіндіктер мекені

    Ел болашағы жастар. Болашаққа нық қадам басу үшін өскелең және жас ұрпақтың білім деңгейі жоғары болуы шарт. Қазіргі уақытта жастардың білім алуына мемлекет тарапынан үлкен мүмкіндіктер беріліп жатыр. Осы орайда еліміздегі жоғары оқу орындарының флагманы, қара шаңырақ атанып кеткен ҚазҰУ ерекше атап өтуге болады.

    ҚазҰУ 2022 жылы әлемдік QS рейтингі бойынша 175 орынға ие болып, әлемдік 200-ге жуық мықты оқу орындарының қатарына кірді. ҚазҰУ ғалымдарының жетістіктері өндірістерге енгізіліп, ғылыми еңбектері жоғары рейтингті басылымдарда, «Scopus» мәліметтер базасына енген басылымдарда жарияланады. ҚазҰУ АҚШ, Ұлыбритания, Қытай, Германия, Турция және тағы да басқа мемлекеттердің жоғары оқу орындарымен серіктестік болып ғылыми жобалар және конференциялар жүргізіп отыр. Солардың бірі Журналистика факультетінің ЮНЕСКО-ның журналистика және коммуникация кафедрасының бастамасымен «Тұрақты даму мақсатында халықаралық журналистиканы оқыту модельдері» атты VIII Халықаралық ғылыми тәжірибелік конференциясы өткізілген. Конференция 2024 жылдың 12 сәуірі өткізіліп, қазіргі кездегі әлемдегі және елімізідегі өзекті мәселелер талқыланды. Шетелдік жоғары оқу орындарынан көптеген профессорлар шақырылды. Бұл орайда студенттер мен магистранттарға көрсетілген мүмкіндіктер үшін ЮНЕСКО-ның журналистика және коммуникация кафедрасының меңгерушісі Шыңғысова Назгуль Турсынбаевна, кафедраның оқытуышлары соның ішінде Жетписбаева Мейргуль Сарсенбаевна, Алимжанова Айкерим Болатовна, Имангалиев Бауыржан Сабитович, және де Нуржанова Шарипа Сыздыковнаны ерекше атап өтуге болады. ЮНЕСКО-ның журналистика және коммуникация кафедрасының оқытушылары студенттер мен магистранттардың жоғары деңгейдегі білім алуына барлық мүмкіндік жасап жатыр.

    Қорытындылай айтатын болсам ел ертеңі-білімді жастар. «Білекпен бірді жеңеді, біліммен мыңды жеңеді» деп қазақтың мақалында айтылғандай, біліммен жеңетін жастарды тәрбиелеуге мемлекет тарапынан, университет тарапынан барлық мүмкіндік көрсетіліп жатыр.

    Ергалиев Турлыбек магистратура 1 курс

    Жетекшісі Аға оқытушы: Жетписбаева Мейргуль Сарсенбаевна

    0
    1512
    0
  • 0
    13:39, 20 апреля 2024

    «Журналистика и кризисные ситуации: роль СМИ в информировании общества во время чрезвычайных ситуаций»

    На сегодняшний день, журналистика является ведущей отраслью в информационном пространстве, особенно в период кризисов, таких как стихийные бедствия, террористические атаки, пандемии и другие экстремальные явления. В такие моменты общественный доступ к информации становится особенно важным, но журналисты сталкиваются с рядом трудностей и непонимания со стороны общества.

    Как передать достоверную и актуальную информацию, избегая паники и догадок, сохраняя при этом точность и объективность? Эти вопросы становятся еще более важными во время кризисов, когда роль СМИ в предоставлении информации обществу становится решающей.

    Целью данного исследования является анализ роли средств массовой информации в предоставлении информации населению во время чрезвычайных ситуаций.

    Важность этой профессии особенно проявляется в сложных ситуациях, когда обществу необходимо знать, что, где и как обстоят дела. Кризисная ситуация, в свою очередь, представляет собой экстремальное событие или ситуацию, возникающую внезапно и требующую немедленного реагирования. Они зачастую весьма опасны, неопределенны и непредсказуемы и могут иметь серьезные последствия для жизни, здоровья и благополучия людей.

    Если рассмотреть естественные бедствия землятресение, наводнения, которые за последний месяц встревожило многих граждан, можно увидеть насколько и как освещение этих ситуаций повлияло на действие встревоженных людей.

    Журналистика играет важную роль в информировании общества во времена кризиса. Эта роль включает в себя следующие ключевые моменты:

    Предоставляйте актуальную информацию. Журналисты должны оперативно сообщать о развитии событий, предупреждать об опасностях и распространять необходимые инструкции и советы.

    Обеспечьте объективность и достоверность: информация, распространяемая средствами массовой информации, должна быть проверенной и объективной, чтобы избежать паники и дезинформации.

    Поддерживайте общественный диалог. Журналисты могут помочь сформировать общественную дискуссию о причинах, последствиях и способах решения кризисов.

    Содействовать координации и поддержке. Журналисты могут помочь в организации и координации спасательных операций, а также в мобилизации помощи и помощи пострадавшим.

    Журналистика стала неотъемлемой частью обеспечения населения информацией, необходимой ему в кризисных ситуациях. Во время кризиса люди обращаются к СМИ за самой свежей информацией о событиях, рекомендациями к действию и оценкой ситуации. В этот период существенно возросло влияние СМИ на формирование общественного мнения и поведение населения, поскольку СМИ могут оказывать как положительное, так и отрицательное влияние на реакцию общества на кризисные ситуации. Поэтому в период кризиса особенно важно не распространять ложную информацию, которая может привести к панике и недоверию к СМИ. Самое главное, журналисты должны тщательно проверять факты и источники, прежде чем сообщать об этом общественности.

    Из-за стихийных бедствий важно подготовить общество к борьбе с такими кризисами. Понимание основных принципов безопасности и способность анализировать и оценивать информацию могут помочь людям эффективно реагировать на кризисы.

    Программы обучения и повышения осведомленности в этой области призваны предоставить людям навыки и знания, необходимые для безопасных действий во время чрезвычайных ситуаций. Такие программы включают обучение оказанию первой помощи, процедурам эвакуации и умению отличать правдивую информацию от ложной. Примеры таких программ включают курсы первой помощи, семинары по безопасности на рабочем месте и курсы планирования действий в чрезвычайных ситуациях.

    Эффективная готовность к социальным кризисам посредством образования и информационной грамотности может уменьшить панику, побудить людей реагировать на чрезвычайные ситуации организованным и надлежащим образом, минимизировать ущерб и повысить вероятность спасения жизней. В заключение, следует подчеркнуть важную роль образования и информационной грамотности в обеспечении готовности общества к кризисным ситуациям. Информационно грамотные граждане способны более эффективно реагировать на чрезвычайные ситуации и обеспечивать безопасность себе и окружающим. Это подчеркивает необходимость инвестирования в образование и деятельность по информированию населения. В то же время важно признать, что информационная грамотность - это долгосрочный процесс, требующий сотрудничества между учебными заведениями, средствами массовой информации и государственными учреждениями. Предоставление достоверной информации и принятие соответствующих мер в кризисных ситуациях - ключевые элементы минимизации ущерба и спасения жизней.

    Автор: Бейсенгалиева Еркежан Кайсаровна, студентка Казну им. Аль-Фараби специальности «Международная журналистика» 2 курс

    Преподаватель: Кутпанбаева Жазира Бектемисовна


    0
    223
  • 0
    09:13, 20 апреля 2024

    ҚазҰУ - мүмкіндіктер мекені

    Алматы қаласының жүрегінде орналасқан ҚазҰУ университеті сапалы білімнің, факультеттердің алуан түрлілігінің және бай студенттік өмірдің жарқын үйлесімі болып табылады. Солардың ішінде, ерекше назар аударуға лайық өзімнің оқитын факультетім - Журналистика факультеті. Факультет тек сапалы білімімен ғана емес, сонымен қатар шығармашылық пен кәсібиліктің ерекше атмосферасымен де танымал.

    Журналистика факультеті: таланттар мен кәсіпқойлардың ұясы.

    Болашақ журналистердің қара шаңырағы ҚазҰУ талантты студенттерін құнды білімме қамтамасыз етуде. Факультеттің бағдарламалары медиа индустрияның өзекті тенденцияларын ескере отырып әзірленді, бұл түлектерге соңғы жаңалықтар мен технологиялық инновациялардан хабардар болуға мүмкіндік береді.

    Жақсы білім: кәсіби табыстың кілті.

    ҚазҰУ университеті өзінің жоғары білім деңгейімен танымал, оны тәжірибелі оқытушылар мен заманауи инфрақұрылымның болуы дәлелдейді. Журналистика факультетінің студенттері тәжірибелік сабақтарға, жетекші журналистердің мастер-кластарына және жетекші медиа ұйымдарда тәжірибиеден өту мүмкіндіктеріне ие.

    Студенттік өмір: жеке тұлғаны дамыту және тату орта.

    ҚазҰУ университеті сапалы білім беріп қана қоймай, қызықты, жарқын студенттік өмірді қолдайды. Клубтар, спорт секциялары, мәдени іс-шаралар және студенттік ұйымдар университет өмірін жарқын және қарқынды етеді, жеке тұлғаны дамытуға және достық қарым-қатынасты қалыптастыруға ықпал етеді.

    Студенттер үшін, ҚазҰУ университеті - жай ғана оқу орны емес, ҚазҰУ - мүмкіндіктер әлемі.


    Умбеткулова Мадина 3 - курс

    Жетекшісі: аға-оқытушы Жетписбаева Мейіргүл

    0
    310
    0
  • 0
    08:43, 20 апреля 2024

    ҚазҰУ - мүмкіндіктер мекені

    Алматы қаласының жүрегінде орналасқан ҚазҰУ университеті сапалы білімнің, факультеттердің алуан түрлілігінің және бай студенттік өмірдің жарқын үйлесімі болып табылады. Солардың ішінде, ерекше назар аударуға лайық өзімнің оқитын факультетім - Журналистика факультеті. Факультет тек сапалы білімімен ғана емес, сонымен қатар шығармашылық пен кәсібиліктің ерекше атмосферасымен де танымал.


    Журналистика факультеті: таланттар мен кәсіпқойлардың ұясы.


    Болашақ журналистердің қара шаңырағы ҚазҰУ талантты студенттерін құнды білімме қамтамасыз етуде. Факультеттің бағдарламалары медиа индустрияның өзекті тенденцияларын ескере отырып әзірленді, бұл студенттерге соңғы жаңалықтар мен технологиялық инновациялардан хабардар болуға мүмкіндік береді.


    Жақсы білім: кәсіби табыстың кілті.


    ҚазҰУ университеті өзінің жоғары білім деңгейімен танымал, оны тәжірибелі оқытушылар мен заманауи инфрақұрылымның болуы дәлелдейді. Журналистика факультетінің студенттері тәжірибелік сабақтарға, жетекші журналистердің мастер-кластарына және жетекші медиа ұйымдарда тәжірибиеден өту мүмкіндіктеріне ие.

    Студенттік өмір: жеке тұлғаны дамыту және тату орта.


    ҚазҰУ университеті сапалы білім беріп қана қоймай, қызықты, жарқын студенттік өмірді қолдайды. Клубтар, спорт секциялары, мәдени іс-шаралар және студенттік ұйымдар университет өмірін жарқын және қарқынды етеді, жеке тұлғаны дамытуға және достық қарым-қатынасты қалыптастыруға ықпал етеді.


    Студенттер үшін, ҚазҰУ университеті - жай ғана оқу орны емес, ҚазҰУ - мүмкіндіктер әлемі.


    Умбеткулова Мадина

    Жетекші: аға оқытушы Жетпісбаева М.С.

    0
    347
    0
  • 1
    08:39, 20 апреля 2024

    ҚазҰУ - менің таңдауым!

    Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті (ҚазҰУ) әлемдік білім беру қауымдастығында құрметті орын алатын Орталық Азиядағы жетекші жоғары оқу орындарының бірі болып табылады. Университет 1934 жылы құрылды және содан бері академиялық жетістіктер мен мәдени әртүрліліктің орталығына айналды.


    ҚазҰУ білім беру бағдарламаларының кең спектрімен және ғылыми зерттеулердің жоғары деңгейімен танымал. Университет гуманитарлық ғылымдар, жаратылыстану ғылымдары, инженерия, медицина және т.б. қоса алғанда, әртүрлі оқу салаларында бакалавр, магистр және докторлық дәрежелерді ұсынады. Қазіргі уақытта, мен де осы университеттің 3 - курс студентімін.


    ҚазҰУ-дың басты артықшылықтарының бірі – халықаралық беделі. Университет бүкіл әлем бойынша университеттермен және ғылыми орталықтармен белсенді ынтымақтастықта жұмыс істейді, бұл студенттер мен оқытушыларға білім және тәжірибе алмасуға бірегей мүмкіндіктер жасайды.


    ҚазҰУ мәдени мұрасы мен қоғамдық белсенділігімен де танымал. Университет қазақ мәдениетінің дәстүрлерін қолдап, дамытып, студенттердің бойында көшбасшылық қасиеттердің қалыптасуына ықпал ете отырып, әлеуметтік-мәдени бағдарламалар арқылы қоғамға айтарлықтай әсер етеді.


    Демек, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті білім мен ғылымның орталығы ғана емес, Қазақстанның және бүкіл әлемнің интеллектуалдық дамуы мен мәдени баюының символы болып табылады.



    Көктеубай Ақерке 3 - курс

    Жетекшісі: Жетписбаева Мейіргүл

    1
    316
    0