• 35893
  • 0
  • 5
Нравится блог?
Подписывайтесь!

Кеден импортталған тауарларды әкелудің жаңа тәртібін түсіндіреді

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасы шешімінің күшіне енуіне байланысты, қазақстандық импорттаушылар кедендік декларациясымен қатар кеден органдарына Кеден одағының міндетті талаптарына әкелінген тауарлардың сәйкестігін растайтын құжаттарды ұсынуға міндетті.

Кеден ісі саласындағы қолданыстағы заңнама талаптарын жан-жақты түсіндіруге біз ҚР ҚМ Кедендік бақылау комитеті Кедендік бақылауды ұйымдастыру басқармасының бастығы Өмірзақ Көбегенұлы Бейіспековпен сұрадық.

- Өмірзақ Көбегенұлы, қазіргі кезде міндетті сертификациялауға жататын тауарларға өтініш-декларацияны қабылдауды кеден органдары қызметкерлерінің қабылдамауына байланысты туындаған жағдайлар көптеген кәсіпкерлерді алаңдатуда. Бұл неге байланысты, жағдайды түсіндіріңізші.

- Иә. Расында сәйкестігін міндетті бағалауға жататын тауарларды кедендік декларациялау кезінде өтініш-декларация қабылданбайды, бұл техникалық реттеу саласындағы Кеден одағының заңнамасының талаптары. Атап айтқанда, Кеден одағы шеңберінде міндетті талаптар белгіленуге қатысты өнімдерді (тауарларды) Кеден одағының кедендік аумағына әкелу тәртібі туралы ережемен.

Бұл норма Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2012 жылғы 25 желтоқсандағы № 294 шешімімен регламенттелген.

Кедендік декларациямен біруақытта кеден органына осындай өнімдердің міндетті талаптарға сәйкестігін растайтын құжаттар, немесе осындай құжаттар туралы мәліметтерді ұсынылады. Бұндай құжаттарға: сәйкестік сертификаты немесе Кеден одағының техникалық талаптарына немесе аумақтарда өнімдерді (тауарларды) кедендік рәсімдерге орналастыратын мүше мемлекеттердің заңнамасына сәйкестігі туралы декларация жатады.

Өзге құжаттарды қолдану Одақтық және ұлттық заңнамамен регламенттелмеген.

- Бүгінде УСҚ-да сертификациялауға жататын, әкелінген тауарларды орналастыруға байланысты көптеген шығындарды кәсіпкерлер тартуда. Олардың көбі сертификациялауды жүргізе алмайтынына наразылық білдіруде, себебі сәйкестікті растау бойынша органдар тауарды көрсетуді талап етеді. Айтыңызшы, осындай жағдайда кәсіпкерлерге не істеу керек?

- зерттеу мен сынақты жүргізу мақсатында сынамалар мен үлгілерді іріктеу мүмкіндігі Қазақстан Республикасының Кеден кодексінде көзделгенін білу қажет.

Қазақстан Республикасының Кеден кодексінің 247-бабының бөлігінде, мүдделі тұлғалар және бақылаушы мемлекеттік органдар кеден органының рұқсатымен, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларда, тауарлардың сынамалары мен үлгілерін іріктеп алуға құқылы.

Бұл ретте, сынамалар түрінде зерттеу жүргізу үшін қажетті қолайлысы тауар немесе тауар бөлігі қарастырылады, үлгілер ретінде – құрылымына, құрамына және барлық партиялардың қасиеттеріне, тауардың (өнімнің) серияларына, не бірлі-жарым объектісіне сәйкес тауардың (өнімнің) бірлігі.

Алайда, тауарлардың сынамалары мен үлгілерін алуға, егер осындай алулар:

кедендік бақылауды жүргізуді қиындатпаса;

тауарлардың сипаттамасын өзертпесе;

өзімен кедендік төлемдерді, салықтарды төлеуден жалтармаса немесе тыйым салулар мен шектеулерді сақтамауға тартпаса рұқсатты кеден органы беретініне назар аударуды сұраймыз.

-Айтыңызшы, ұзақ уақытты алатын сертификациялау жүргізуге қатысты тауарлар қалай болады? Бұл тауарларды УСҚ-да сақтау едәуір қымбатқа түседі, және көптеген кәсіпкерлер бір ай, не екі ай ішінде тауарларын УСҚ-да сақтауға мүмкіндіктері болмайды.

-Иә, біз түсінеміз, УСҚ-да сақтау импортерлер үшін қосымша шығын, алайда Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында баламалы тәртіптер көзделген. Яғни, СЭҚ-қа қатысушылар міндетті талаптарға сәйкестігін растайтын құжаттарды алуды күтуі кезінде өз тауарларын УСҚ-да сақтауға мүлде міндетті емес.

Біріншіден:

Қазақстан Республикасы Кеден кодексінің 265-бабына сәйкес тауарға қатысты өкілеттіктері бар тұлғаның жазбаша өтініші бойынша тауарларды уақытша сақтау алушының қоймасында жүзеге асырылуы мүмкін. Бұл үшін уақытша сақтау орындары немесе қоймалары иелерінің тізіліміне енуі міндетті емес.

Екіншіден:

Қазақстан Республикасы Кеден кодексінің 301-бабы 1-тармағының 2) тармақшасына сәйкес әкелінген тауарлар шартты түрде шығарылуы мүмкін.

Пайдалану және (немесе) билік ету жөніндегі шектеулерге қатысты еркін айналымға тауарларды шығару үшін қажетті лицензиялар, сертификаттар, рұқсаттар және (немесе) өзге де құжаттарды табыс етуге байланысты ішкі тұтыну үшін шығарудың кедендік рәсімімен орналастырылған тауарлар шартты түрде шығарылған тауарлар болып саналады.

Сонымен, СЭҚ-қа қатысушы кедендік декларацияны беруге, барлық есептелген төлемдер мен салықтарды төлеуіне болады, кеден органдары барлық қажетті рәсімдерді жүргізеді және тауарларды шартты шығарады.

Бұл ретте, тек тауарлардың сәйкестігін растайтын құжаттарды ұсынғаннан және кедендік декларацияға түзету енгізгеннен кейін ғана шартты түрде шығарылған тауарлар Кеден одағының тауарлары мәртебесін алады, бұл сәйкестігін растайтын құжаттарды ұсынғанға дейін үшінші тұлғаларға, оның ішінде оларды сату немесе өзге де тәсілмен иеліктен шығару жолымен беруге, сондай-ақ оларды кез келген нысанда пайдалануға (қолдануға, тұтынуға) тыйым салынатынын білдіретінін ескеру қажеттігін сұраймын.

Егер қандай да бір себептермен шартты түрде шығарылған тауарлар сертификацияланбаған жағдайда осы тауарларға қатысты кері әкету қажеттілігі туындайды, онда бұдан бұрын төленген төлемдер мен салықтар кері қайтарылмайтын мүмкіндігі бар. Бұл кері экспорт кедендік рәсімі кеден заңнамасымен көзделген белгілі шарттарды сақтау кезінде қолданылуы мүмкін екеніне байланысты.

-Көптеген кәсіпкерлердің пікірі бойынша, осындай құжат өтініш-декларацияны қолдану кедендік ресімдеу процессін барынша оңайлатты?

- Өтініш-декларацияны қолдану СЭҚ-қа қатысушылары үшін және сондай-ақ кеден органдарына да қолайлы болды. Бірақ, мен түсіндіргендей, Қазақстан Республикасында бүгінгі күнге өтініш-декларацияны кедендік рәсімдеу кезінде қолдануды көздеген Заң не нормативтік құқықтық актілер жоқ. Жалпы алғанда бұл мәселе техникалық реттеу саласындағы уәкілетті органының, атап айтқанда Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі Техникалық реттеу комитетінің құзыретіне кіреді.

Сертификация бойынша зерттеу мен сынақтың аяқталуын күтпей кедендік декларациялауды жүргізуге мүмкіндік беретін құжаттарды қолдану мүмкіндігі мәселесі ағымдағы жылғы 24 шілдедегі Кедендік бақылау комиетінің, Техникалық реттеу және метрология комитетінің, бизнес-құрылымдардың, сондай-ақ «Атамекен» Одағы» Қазақстан Ұлттық экономикалық палатасының өкілдерінің қатысуымен өткен кеңесте талқыланды.

Техникалық реттеу және метрология комитеті «іске асыру құқығынсыз сәйкестік сертификаты» нысанын енгізуге қатысты Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын Үкіметке енгізуі туралы шешім қабылданды. Бұл құжат сертификацияның нәтижесін күтпей кедендік декларациялауды жүргізуге мүмкіндік береді.

- Сұхбатыңыз үшін рахмет.

Таможенный комитет МФ РК KTK_MF_RK
Комитет таможенного контроля Министерства финансов Республики Казахстан является ведомством Министерства финансов Республики Казахстан, осуществляющим в пределах своей компетенции реализационные и контрольно-надзорные функции в сфере таможенного дела в Республике Казахстан (из Положения о Комитете таможенного контроля МФ РК, утвержденного приказом Министра финансов Республики Казахстан от «24» апреля 2008 года за № 200).
8 августа 2013, 10:45
314

Loading...

Комментарии

Оставьте свой комментарий

Спасибо за открытие блога в Yvision.kz! Чтобы убедиться в отсутствии спама, все комментарии новых пользователей проходят премодерацию. Соблюдение правил нашей блог-платформы ускорит ваш переход в категорию надежных пользователей, не нуждающихся в премодерации. Обязательно прочтите наши правила по указанной ссылке: Правила

Также можно нажать Ctrl+Enter

Популярные посты

Самый большой провайдер в стране: методы работы с клиентами от «Казахтелеком»

Самый большой провайдер в стране: методы работы с клиентами от «Казахтелеком»

История о том, как Народный провайдер наваривается на своих клиентах, намерено не отключая услуги, и беря лишние деньги за ненужные и не оказываемые услуги.
ligaspravedlivosti
17 нояб. 2017 / 19:12
  • 31134
  • 194
Бесспорные доказательства – путь к упрощенному судопроизводству

Бесспорные доказательства – путь к упрощенному судопроизводству

В Казахстане введен институт упрощенного (письменного) судопроизводства, который позволяет повысить доступность правосудия и сократить сроки рассмотрения дел.
mark_iceberg
20 нояб. 2017 / 15:49
  • 15125
  • 3
«Почему я не хочу встречаться с мужчинами-казахами»

«Почему я не хочу встречаться с мужчинами-казахами»

Заранее отпишусь, данный пост не является попыткой оскорбить собственную нацию) Как говорится о вкусах не спорят, каждому свое.
Bonittta
16 нояб. 2017 / 14:28
  • 16236
  • 372
Новшества на орбите уголовного правосудия

Новшества на орбите уголовного правосудия

Недавно я приняла участие в международной конференции по модернизации уголовного процесса, прошедшей в Бурабае. В чем значимость данных реформ для обычного казахстанца?
mirabeisenova
20 нояб. 2017 / 16:22
  • 11943
  • 3
Почему катастрофический отток интеллектуальной элиты не тревожит Астану?

Почему катастрофический отток интеллектуальной элиты не тревожит Астану?

Как сообщает телеканал КТК, только за последние девять месяцев Казахстан покинули 28200 человек, из них почти пять тысяч инженеров, около 2700 экономистов и 1700 учителей.
openqazaqstan
17 нояб. 2017 / 11:00
  • 11672
  • 59
Задержан казахстанец, продававший детей в сексуальное рабство в ОАЭ и Бахрейн

Задержан казахстанец, продававший детей в сексуальное рабство в ОАЭ и Бахрейн

Подтверждаются худшие предположения, циркулирующие в соцсетях. Периодические исчезновения детей в разных регионах Казахстана объясняются не только семейными проблемами и «синими китами».
openqazaqstan
16 нояб. 2017 / 15:46
  • 8161
  • 57
О «топ-30», «топ-50» и прочих понтах можно пока забыть

О «топ-30», «топ-50» и прочих понтах можно пока забыть

В объективности выводов швейцарского банка Credit Suisse усомниться трудно – его экономические рейтинги относятся к самым авторитетным и их явно трудно упрекнуть в предвзятости
openqazaqstan
18 нояб. 2017 / 17:21
  • 7512
  • 87
Атамбаев под занавес президентства сделал всё, чтобы сжечь мосты

Атамбаев под занавес президентства сделал всё, чтобы сжечь мосты

На своей итоговой пресс-конференции в понедельник уходящий кыргызский президент говорил не об итогах своей деятельности, а о «плохом» Казахстане.
openqazaqstan
вчера / 18:36
  • 3986
  • 78
Система госинститутов Казахстана напоминает очень дорогое казино

Система госинститутов Казахстана напоминает очень дорогое казино

Сегодня в прессу просочились детали скандальной сделки ЕНПФ с «мусорными» облигациями ТОО «Бузгул Аурум», о которой уже подробно рассказывалось в начале года.
openqazaqstan
15 нояб. 2017 / 16:13
  • 3491
  • 21