• 3522027
  • 4670
  • 290
Нравится блог?
Подписывайтесь!

Әлеуметтік желілердегі маркетингтік құралдар

Бүгінгі маркетинг және көптеген жарнамалық акциялар Интернет көмегімен үлкен нәтижелерге жетуде. Сарапшылардың түрлі зерттеулерінде әлеуметтік маркетинг деген сөзді жиі естуге болады, себебі әлеуметтік медиа брендтерді бағалау мен тұтынудың деңгейін, тұтынушылар сұранысын нақты көрсетеді.

Интернетте брендті, компанияны немесе ресурсты жағымды жағынан көрсетіп, жаңалықтармен бөлісіп, тұтынушымен қалай байланыс орнатуға болады?  Төменде әлеуметтік маркетинг арнайы стратегияларға ие болған жағдайда маркетингтік құралдардың түрлері мен оларды жүзеге асыру форматы көрсетілген.

 

1. БЛОГ-МАРКЕТИНГ. Жеке және корпоративті блогтар әлеуметтік медиаларда бірыңғай тұғырнаманы дамыту үшін жасалынады. Мысалы, Интернет-дүкен «Flip» блогы , блог-тұғырнама Yvision.kz, Мегалайнның блогы т.с.с.

2. МИКРОБЛОГ. Твиттер микроблогинг сервисінде тіркелу және хабарламалар жариялау. Мысалы, «ГазетаКЗ» басылымының твиттері, «Гугл», «ПодКАЗт.кз» үнхабарлар терминалы, Яндекс т.б.

3. ӘЛЕУМЕТТІК ПРОФИЛЬДЕР. Бренд немесе өнімге арналған жеке немесе корпоративті профильдер мен беттерді жасау және толтыру. Мысалы, Фейсбук әлеуметтік желісінде Фликр, Apple компанияларының және көптеген басқа бренд пен ұйымдардың жеке беттері.

4. КОНТЕНТТІҢ КРОСС-ПОСТИНГІ. Блог немесе сайттағы контентті басқа блогхостингтерге де жариялау. Мысалы, Әлемтор жайындағы «Матрица» бағдарламасы өзінің видеоларын Yvision.kz блог-тұғырнамасына жариялап тұрады.

5. КОНТЕНТТІҢ RSS-ТРАНСЛЯЦИЯСЫ. Фидтің блогтан, сайттан арнайы rss-агрегаторлар мен каталогтарға таралуы.

6. АҚПАРАТ. Желіде презентациялар, электронды кітаптар мен ақпараттық материалды жасау және тарату.

7. СЕЛЕБРИТИ-ЭФФЕКТ. Блогтар, мамандырылған әлеуметтік желілер мен бренд бірлестіктерді танымал адамдар мен жұлдыздар жүргізген кезде; мысалы, afftor.kz -тегі блогтарды тек арнаулы авторлар жүргізеді.

8. ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАР БОЙЫНША БРЕНД-БІРЛЕСТІКТЕР. Брендті қолдау мақсатында бірлестік құру. Мысалы, ресейлік «Вконтакте» әлеуметтік желісіндегі «Mango» испан сауда маркасына арналған бірлестік.

9. ФОТО-КОНТЕНТ. Фотографиялар мен суреттерді жасау және әлеуметтік желілер мен фотохостингтерде тарату.

10. ВИДЕО-КОНТЕНТ. Көңіл көтеретін, білім беретін, вирустық видеолар мен видеоподкасттарды әлеуметтік желілер мен видеохостингтерде тарату.

11. АУДИО-КОНТЕНТ. Аудио-контентті жасау және аудио-подкаст, аудио-кітап, музыка т.б. түрінде тарату.

12. ӘЛЕУМЕТТІК ОНЛАЙНДЫҚ БАҚ. Әлеуметтік жаңалықтық ресурстарда (мысалы, http://smi2.ru/ сияқты) азаматтық журналистердің көмегімен ақпарат тарату.
13. ӘЛЕУМЕТТІК ЭНЦИКЛОПЕДИЯ. Мақала, қосымшалар мен сілтемелерді әлеуметтік энциклопедия Wikipedia-да жасау.

14. ВЕБИНАРЛАР. Онлайндық конференциялардың жаңа формалары түрінде вебинарларды ұйымдастыру мен өткізу. Осылайша контентпен бөлісу, талқылау, таныстыру жұмыстарын жүзеге асыру.

15. ШОЛУЛАР МЕН ТЕСТТЕР. Өнімді тестілеуден өткізу үшін блогшылар мен танымал қолданушыларды қатыстыру, кейін олар өз блогтарында осы өнім жайында шолу жасайды. Мысалы, Beeline компаниясының тест-драйв секілді шаралары.

16. САЙЫСТАР МЕН АКЦИЯЛАР. Пайдаланушыларды сайыстарға қатысуға шақыру, жеңімпаздарға сыйақы тағайындау. Мысалы, «Киви.кз» видео сервисінің мерекелерге арналған видео-сайыстары немесе мобильді блог Moблог.кз-тің ұлттық фото-сайысы.

17. ФОРУМДАР. Танымал тақырыптық форумдарда арнайы тақырып жасап, талқылау мен пікір-таластарға қатысу.

18. ВИРУСТЫҚ МАРКЕТИНГ. Вирустық материалдарды (мәтін, видео, аудио) жасау және әлеуметтік ортада тарату. Мысалы, Евразия банкінің бұрынғы басқарма төрайымы Жомарт Ертаевтың видеосы.

19. МЭШАПТАР. Мэшаптарды, яғни бірнеше қайнардан алынған ақпаратты бір құралға біріктіретін веб-қосымшаларды қолдану. Мысалы, Нур.кз порталы мен Яндекс.кз.

20. ОФФЛАЙНДЫҚ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІК. Танымал блогшылар мен әлеуметтік желілердің белсенді қолданушылары арасында экскурсия мен басқа да тақырыптық кездесулерді ұйымдастыру.

Алия Arsik
11 декабря 2009, 1:23
3387

Loading...

Комментарии

Оставьте свой комментарий

Спасибо за открытие блога в Yvision.kz! Чтобы убедиться в отсутствии спама, все комментарии новых пользователей проходят премодерацию. Соблюдение правил нашей блог-платформы ускорит ваш переход в категорию надежных пользователей, не нуждающихся в премодерации. Обязательно прочтите наши правила по указанной ссылке: Правила

Также можно нажать Ctrl+Enter

Популярные посты

«До какой же еще степени унижения должен дойти народ?!»

«До какой же еще степени унижения должен дойти народ?!»

Министерство труда и соцзащиты провело через парламент очередной крайне неоднозначный закон, который может вызвать всплеск недовольства в стране.
openqazaqstan
15 нояб. 2017 / 11:17
  • 27509
  • 19
Самый большой мошенник в стране: об эффективной схеме развода «Казахтелеком»

Самый большой мошенник в стране: об эффективной схеме развода «Казахтелеком»

История о том, как Народный провайдер наваривается на своих клиентах, намерено не отключая услуги, и беря лишние деньги за ненужные и не оказываемые услуги.
ligaspravedlivosti
17 нояб. 2017 / 19:12
  • 18839
  • 69
«Почему я не хочу встречаться с мужчинами-казахами»

«Почему я не хочу встречаться с мужчинами-казахами»

Заранее отпишусь, данный пост не является попыткой оскорбить собственную нацию) Как говорится о вкусах не спорят, каждому свое.
Bonittta
16 нояб. 2017 / 14:28
  • 14605
  • 368
Почему катастрофический отток интеллектуальной элиты не тревожит Астану?

Почему катастрофический отток интеллектуальной элиты не тревожит Астану?

Как сообщает телеканал КТК, только за последние девять месяцев Казахстан покинули 28200 человек, из них почти пять тысяч инженеров, около 2700 экономистов и 1700 учителей.
openqazaqstan
17 нояб. 2017 / 11:00
  • 10238
  • 53
Задержан казахстанец, продававший детей в сексуальное рабство в ОАЭ и Бахрейн

Задержан казахстанец, продававший детей в сексуальное рабство в ОАЭ и Бахрейн

Подтверждаются худшие предположения, циркулирующие в соцсетях. Периодические исчезновения детей в разных регионах Казахстана объясняются не только семейными проблемами и «синими китами».
openqazaqstan
16 нояб. 2017 / 15:46
  • 7279
  • 54
О «топ-30», «топ-50» и прочих понтах можно пока забыть

О «топ-30», «топ-50» и прочих понтах можно пока забыть

В объективности выводов швейцарского банка Credit Suisse усомниться трудно – его экономические рейтинги относятся к самым авторитетным и их явно трудно упрекнуть в предвзятости
openqazaqstan
18 нояб. 2017 / 17:21
  • 5674
  • 81
«Думай как британец»: 8 вещей, которым я научилась в Великобритании

«Думай как британец»: 8 вещей, которым я научилась в Великобритании

Как два года в Великобритании изменили мою жизнь. Несколько простых вещей, которые могли бы сделать нашу жизнь лучше.
goribaldi
13 нояб. 2017 / 16:51
  • 4372
  • 28
Мой личный рейтинг женщин: от пуританки до содержанки

Мой личный рейтинг женщин: от пуританки до содержанки

Сегодня предлагаю вашему вниманию мой личный рейтинг женщин. А вот я хочу быть домохозяйкой, правда, не пахать дома, а хозяйничать.
Mysli_v_Sluh
13 нояб. 2017 / 15:00
Российским женщинам нужны казахстанские мужчины?

Российским женщинам нужны казахстанские мужчины?

Отдельные инициативы некоторых российских чиновников вызывают в Казнете приступы просто-таки гомерического ржача. Женщин в регионе – пруд пруди, а вот мужчин, с которыми они могли бы создать семьи, не хватает.
openqazaqstan
14 нояб. 2017 / 15:55
  • 2897
  • 18