Кәсіби PR-қызметтің ерекшеліктері

Кез келген қызметті жетілдірутехнологиялық процестерді стандарттау әдістеріне сүйенеді.Бұл жерде негізгітермин-«әдіс» термині.Алған білімді іс жүзінде пайдаланумен байланыстыәдістердің бірігуі...

Кез келген қызметті жетілдіру
технологиялық процестерді стандарттау әдістеріне сүйенеді.Бұл жерде негізгі
термин-«әдіс» термині.Алған білімді іс жүзінде пайдаланумен байланысты
әдістердің бірігуі «технология»терминімен белгіленеді. Кей жағдайда «жанр»термині
қолданылады.Басқару теориясында  негіз
ретінде философиялық терминді пайдаланады: «белгілі бір мақсатқа жету үшін басқаратын
субъектінің басқарылатын объектіге әсер ету тәсілдері»әдістің негізінде
жатады.Ең әуелі назар аударатын
нәрсе:әлдеқайда тұрақсыз,диффузияға бейім болып келетін журналистика немесе
жарнамадан кіріктіріліп алынған аралас коммуникациямен жұмыс атқаратындығымыз.Дәл
осы сәт PR-қызметтің ерекшелігін анықтауға тырысып жүрген зерттеушілерді
тұйыққа тірейді.Мысалы,И.Л.Викентьев,коммуникациялық технологиялар саласындағы
тренингтер мен консалтингке маманданған «Триз-Шанс» фирмасының құрушысы, «PR-қызмет
пен жарнаманың арасында ешқандай да Қытай қорғаны жоқ деп есептейді.

PR-қызметтің алғашқы тобына
апробацияланған әдістер болып:журналистика немесе қауесет әдістері арқылы
құрылған күн тәртібі;шерулер,демонстрациялар және басқа да қарсылық немесе
қолдау шаралары;диспуттар,қоғамдық дискуссиялар табылады.

Екінші тобына әмбебап әдістер болып:пресс-конференция-лар,презентациялар,лоббилау
әрекеттері,мифтер мен аңыздар табылады.

Үшінші топ –әлеуметтік дәреже үшін күреседі

АҚШ-та жылына маркетинг пен пиарға мемлекеттік қордан 2 миллиард $
бөледі.Бұл өз кезегінде АҚШ-тың қоғаммен байланыс саласына қаншалықты көңіл
бөлетінін көрсетеді.

 

Оцените пост

0
Дальше