Yvision.kzYvision.kz
kk
Разное
Разное
399 767 постов40 подписчиков
Всяко-разно
0
04:33, 24 июля 2011

ҒЫЛЫМИ МАҚАЛАЛАР ТІЗІМІ

 

Сәлем достар!!! Бұл сайтта жүргеніме аз уақыт болса да, басты мақсатыма жетіп жатқан сияқтымын. Саяси ғылымдардың мені қызықтыратын тақырыптарым, жазбаларыма сілтеме беру арқылы оқырмандарым көбее бастады. Сонымен қатар, пікір білдірушілер саны артуда. Әрине, маған Сіздердің пікірлеріңіз ауадай қажет. Мынау менің сонау 2004 жылдан бері жариялап үлгерген ғылыми мақаларымның тізімі. Қызықтыратын тақырыптар болса, оқып көріңіздер

Саяси ғылымдарының кандидаты Насимов Мұрат Өрленбайұлының ғылыми және әдістемелік еңбектерінің

Т І З І М І

НАСИМОВ

2004 жыл

1. Саяси үгіт-насихат мемлекеттік идеологияны іске асыру құралы ретінде // Қазақстан Республикасының ішкі жәе сыртқы саясатының өзекті мәселелері: Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары.-Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2004. – 213-218 бб. (А.С. Абулкасовамен бірлескен авторлықта).

2. 1999 жылғы Президент сайлауы науқанындағы қолданылған саяси жарнамалар // Актуальные проблемы политической науки Казахстана: Сборник научных трудов. - Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2004. Вып. 2. – 160-168 бб.

2005 жыл

1. Саяси жарнаманы зерттеудегі ғылымдағы негізгі көзқарастар // Халықаралық қатынастар және жаһандық дамудағы саяси проблемалар: Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары.-Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2005. – 386-390 бб.

2. PR саяси коммуникацияның формасы ретінде // Қазақстан Республикасы модернизациясының өзекті мәселелері: экономика, саясат және идеология: Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2005. – 143-146 бб.

2006 жыл

1. Қазақстан Республикасындағы саяси жарнаманың дамуы // ҚазҰУ Хабаршысы. Философия, саясаттану, мәдениеттану сериясы. – 2006. – №2(26).-189-194 бб.

2. Саяси жарнама – саяси менеджментті іске асырудың құралы ретінде // Азамат-қоғам-мемлекет: өзара қатынастарының өзекті мәселелері: Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары.- Семей: Семей мемлекеттік педагогикалық институты, 2006. – 173-176 бб. (А.А. Кеңесовпен бірлескен авторлықта).

3. Қазақстандық қоғамды модернизациялау жағдайындағы саяси жарнама // Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси модернизациясының жаңа кезеңі: жүзеге асыру мәселелері: Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2006. – 237-244 бб.

2007 жыл

1. Антика дәуіріндегі саяси жарнаманың ерекшеліктері // ҚазҰУ Хабаршысы. Философия, саясаттану, мәдениеттану сериясы. – 2007. - №1- 64-67 бб.

2. Жарнама және оның қоғамның әлеуметтік-саяси процесіндегі маңызы // ҚазҰУ Хабаршысы. Философия, саясаттану, мәдениеттану сериясы. - 2007. - №3. -34-38 бб.

3. Қазақстандық электораттың мінез-құлқына саяси жарнаманың ықпалы // «Қауіпсіздік: халықаралық, аймақтық, ұлттық (жүйелік тәсіл)» атты Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. - Алматы: әл-Фараби атындағы КазҰУ, 2007. - 220-229 бб.

4. 2007 жылғы Парламент сайлауында қолданылған саяси жарнамалар // «Қазіргі Қазақстандағы инновациялық даму және ғылымның қажеттілігі» атты Республикалық ғылыми-практикалық конференция материалдары. - Алматы: Қазақстан Республикасы бірінші Президентінің Қоры, 2007. - 31-37 бб.

5. Жарнама саяси ғылымдардың объектісі ретінде // Актуальные проблемы политической науки Казахстана: Сборник научных трудов. - Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2007. – Вып.2 (8). - 137-144 бб.

2008 жыл

1. Саяси жарнаманың сайлау науқаны технологиясындағы орны. – Алматы, 2008. – 112 б.

2. Саяси жарнама: теория және тәжірибе. – Алматы, 2008. – 220 б. (Л.М. Иватова, Г.Ө. Насимовамен біріккен авторлықта)

3. Қазақстан Республикасындағы саяси партиялардың Парламенттік сайлау науқандарындағы саяси жарнама // Қоғам және дәуір. - 2008. - №1. – 22-27 бб.

4. Саяси жарнаманың саяси-құқықтық негіздері // «Мұстафиндік саясаттанулық оқулары» Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2008.- 275-283 бб.

5. 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының әлеуметтік-экономикалық себептері // 1986 жылдың желтоқсан оқиғалары: саясат, билік, тағдырлар. Республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары – Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2008.-135-141 бб. (Г.Ө. Насимовамен бірлескен авторлықта)

2009 жыл

1. Қазақстан Республикасындағы электораларалық кезеңдегі саяси жарнама технологияларын қолдану ерекшеліктері // «Қазақстан Республикасының халықаралық имиджін қалыптастыру контекстіндегі мемлекеттің қауіпсіздігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету» атты Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2009.- 338-343 бб.

2. Әл-Фараби еңбектерінің қазіргі саяси ғылымдардағы орны // «әл-Фараби: Философия, мәдениет, дін» атты Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2009. 106-110 бб. (Л.М. Иватовамен бірлескен авторлықта)

3. Қазіргі саяси ғылымдардағы «Ақиқат сыйы» еңбегінің орны // «Әлемдік интеграциялық процестердің даму шарттарындағы Қазақстан Республикасының ішкі және сыртқы саясаты» атты Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2009. 200-205 бб. (Б.Ж. Паридиновамен бірлескен авторлықта).

4. Қазақстан Республикасындағы саяси жарнаманың мәдениеті // «Өркениеттер диалогындағы тарихи-мәдени мұраның рөлі» атты Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Алматы: Мәдени саясат және өнертану институты, 2009. – 178-183 бб.

5. Электоралды мәдениетті қалыптастырудағы саяси жарнаманың орны // «ІХ Сәтбаев оқулары» атты жас ғалымдар, студенттер және оқушылардың ғылыми конференциясының материалдары. – Павлодар: С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті, 2009. - 147-151 бб. (Ә. Негмановамен біріккен авторлықта).

6. Жазба ескерткіштері саяси жарнаманы зерттеудің негізі ретінде // «Еуразия тарихы мен мәдениетіндегі Арал-Сырдария өңірінің орны» атты халықаралық ғылыми конференция материалдары. – Қызылорда: Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті, 2009.- 289-294 бб.

2010 жыл

1. Қоғамды модернизациялау жағдайындағы саяси жарнаманың орны // Ақиқат. - 2010.- №1. – 16-20 бб.

2. Қазақстандық бұқаралық ақпарат құралдары кеңістігіндегі саяси жарнама технологиялары // «Қазақстан қоғамындағы ақпараттық процестер: PR, БАҚ менеджменті және маркетингі» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары. – Алматы: әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2010. – 43-47 бб.

3. Менеджмент пен маркетинг философиясы тұлғаның әлеуметтенуі құрылымының негізі ретінде // «Қазақстан Республикасының егемендігі және патриотизмді дамыту» атты ғылыми-практикалық конференция материалдары. – Қызылорда: Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті, 2010. – 131-137 бб.

4. Жазба ескерткіштері саяси жарнаманы зерттеудің негізі ретінде // «Ақмешіт» гуманитарлық-техникалық институтының Хабаршысы. – 2010. -№1. – 34-38 бб.

5. Оқытудың кредиттік технологиялары және оның ерекшеліктері / Оқытудың жаңа технологиялары. - Оқу-әдістемелік жинақ. – Алматы, 2010. – 7-14 бб.

6. Дистанциялық оқыту технологияларының ерекшеліктері / Оқытудың жаңа технологиялары. - Оқу-әдістемелік жинақ. – Алматы, 2010. – 50-55 бб.

7. Патриотизм қазақстандық қоғамның саяси тұрақтылығының негізі ретінде // «Әлеуметтік инженерия феномені: тәжірибе және болашақты реконструкциялау» атты ғылыми-практикалық конференция материалдары. – Алматы: Қазақстан Республикасы бірінші Президентінің Қоры, 2010. - 230-233 бб. (Г.Ө. Насимовамен бірлескен авторлықта).

8. Қазақстанның ЕҚЫҰ-ға төрағалығы ел саяси тұрақтылығының көрінісі ретінде // «Аймақтың инновациялық дамудағы бизнес пен білімнің әріптестігі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Қызылорда: «Болашақ» университеті, 2010. – 84-87 бб.

9. Саяси технологиялардың мәні мен принциптері // «Аймақтың инновациялық дамудағы бизнес пен білімнің әріптестігі» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. – Қызылорда: «Болашақ» университеті, 2010. – 190-193 бб. (Г.Ө. Насимовамен бірлескен авторлықта).

10. Саяси жарнама негіздері // Оқу құралы. – Қызылорда, 2010. - 55 б.

11. Саясаттану // Әдістемелік нұсқау – Қызылорда, 2010. - 23 б.

12. Теледидар және Интернет саяси кеңес берудің құралы ретінде / Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік-саяси көзқарастар. – Ғылыми мақалалар жинағы. – Алматы, 2010. – 14-18 бб.

13. Бұқаралық ақпарат құралдарының қарым-қатынастық негіздері / Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік-саяси көзқарастар. – Ғылыми мақалалар жинағы. – Алматы, 2010. – 66-70 бб. (Р.М. Құлахметовамен бірлескен авторлықта).

14. Жаһандық ақпараттық кеңістік шарттарындағы Қазақстанның имиджін қалыптастыру мәселелері // Ізденіс. Гуманитарлық ғылымдар сериясы. - 2010.-4. – 66-70 бб.

15. Қазақстанның ЕҚЫҰ-ға төрағалығы сыртқы саясаттағы халықаралық имиджді жоғарылатудың негізі ретінде // Қазақстан жоғары мектебі. - 2010.- №4. – 200-204 бб. (Б.Ж. Паридиновамен бірлескен авторлықта).

16. Қазақтың түркі тілдес философиялық көзқарастарындағы кеңес беру идеялары // Гуманитарлық зерттеу мәселелері: Ғылыми мақалалар жинағы. Оныншы шығарылым. – 108-111 бб.

2011 жыл

1. Оқытудың кредиттік технологияларының ерекшеліктері мен мүмкіндіктері: SWOT сараптама // Тағылым. – 2011. -№1. – 46-53 бб. (Б.Ж. Паридиновамен бірлескен авторлықта).

2. Бейбітшілік пен жасампаздықтың 20 жылындағы тәуелсіз Қазақстанның халықаралық имиджі / ХХІ ғасырдағы ғылым мен білім – Ғылыми мақалалар жинағы. – Алматы, 2011. – 57-61 бб.

3. Жастарды рухани-адамгершілік және патриоттыққа тәрбиелеудің негізгі мәселелері / ХХІ ғасырдағы ғылым мен білім – Ғылыми мақалалар жинағы. – Алматы, 2011. – 127-131 бб. (Қ. Қалдыбайұлымен бірлескен авторлықта).

4. Қазақ ағартушылары көзқарастарындағы әлеуметтік-саяси кеңес берудің белгілері // Гуманитарлық зерттеу мәселелері: Ғылыми мақалалар жинағы. Он бірінші шығарылым. – 94-97 бб.

0
11541
2