Біркелкі тауарлар жалықтырып жібереді, сол себепті нарыққа бұрынғыларға ұқсамайтын нәрсе әкелетіндер өзіне назар аудартып, бонусқа ие болады. Осылайша, тұтынушы қуанышты, бәсекелестік басымдылыққа қол жеткізілген және сатылым деңгейінің өсуі де жоқ емес.
Төмендегі идеялар ұтымды маркетингтік шешім болып саналады.
1. Сауда үйлеріндегі велосипедтер
Үлкен сауда орталықтарына себеті бар велосипедтер жетіспейді. Азық-түлік бөліміне осындай велосипедпен келіп,
ауыр жүгіңізді сүйретпей, ыңғайлы түрде қажет тауарларды сатып алуға болады. Осы велосипедтерді анықталған бағаға сату арқылы сатып алушыдан фан, меншік иесінен инвестициялардың қайтарылуына қол жеткіземіз.
Осы «жаңа енгізілім» жайында бәрі айта бастайды және сауда үйі үшін жайлы ақпараттық фон пайда болады. Бұл маркетингтік шешімді келешекте жарнамалық кампанияларда да қолдануға болады.
Айтпақшы, себеті бар велосипедтерді Германияның супермаркеттерінде қолданады, бірақ супермаркетті велосипедпен аралау идеясы әлі қолданбаған секілді.
Гибридті нұсқалар да бар, мысалы - Райан Мак-Ферландтың велоарбасы. Бірақ, бұл толық нарықтық сегмент...
2. Тіс пастасына арналған фирмалық «сауыт»
Тіс щеткалары қайда тұр? Олар үшін арнайы стакандар, ыдыстар бар ма? Супермаркетте қарапайым тіс пастасы мен щеткаларына арнайы жасалған «сауыттар» неге сатылмайды? Осы саладағы компаниялар неліктен оларды шығармайды? Логотипімен қоса сатылатын ондай тауарлардың ішіне қай фирманың өнімін қою керек екеніне жақсы нұсқау болар еді. Стоматологиялық клиникалар да фирмалық логотипі бар осындай сыйлықтарды неге жасамасқа?
Әзірге осындай заттарды тек базарлықтар дүкендерінде сатып алуға болады.
3. Стандартқа қарсы балмұздақ
Мысалы, логотипі бар стандартты емес кондитерлік өнімдер сияқты балмұздақты да жасауға болады. Осындай жобалар әзірге Девид Сайкста бар, арт-деңгейде, әрі маркетингтік әлеуетті.