Eric Qualman өзінің Socialnomics кітабында әлеуметтік желілерді негізге алып, оларды индустриялдық революция уақытынан кейінгі төңкеріс ретінде қарастырады. Сонымен, келешекте бізді не күтіп тұр?
- 2010 жылға қарай Y ұрпағы (1980 - 1995 аралықта туғандар) беби бумерлер (20-ғасырдың жартысында туғандар) санынан асып түседі.
- Порно тақырыбы қаралу саны бойынша 1-ші орында.
- 2008 жылы қарым-қатынастарын заңдандастырған әр 8-ші американдық жанұя әлеуметтік желілерде танысты.
- 50 миллион аудиторияны радиоға баурап алу үшін 38 жыл, ТВ - 13 жыл, Интернетке - 4 жыл, iPod - 3 жыл қажет болды. Әлеуметтік желі FaceBook 100 млн. қолданушыға 9 айдың ішінде ие болды. 9 айдың ішінде iPhone-ға арналған қосымша - 1 млрд.
- Егер де FaceBook мемлекет болса, ол АҚШ пен Индонезия арасында орналасқан әлемнің 4-ші елі болушы еді.
- Бірақ, кейбір мәліметтер бойынша, қытайлық QZone атты әлеуметтік желіде қолданушылар саны одан көп - 300 млн. Бұның себебі - FB-қа Қытайда тыйым салынғандығы.
- Әлеуметтік желілердің ең белсенді аудиториясы Ресейде. Осында ай сайын 6,6 сағат бойы отырады. Беттерді қарап шығу саны орташа есеппен - 1307.
- АҚШ Білім беру министрлігінің мәліметтері бойынша (2009), күндізгі бөлімде оқитын студенттер санынан гөрі онлайн білім алатын студенттер саны көбірек.
- Компаниялардың 80% жаңа қызметкерлерді алу үшін LinkedIn желісін пайдаланады.
- FB-тағы ең белсенді топ - 55-65 жастағы әйелдер.
- Ashton Kutcher мен Ellen DeGeneres-тің Твиттердегі фолловерлердің саны Ирландия, Норвегия мен Панама тұрғындарын тұтас алғандағы санымен тең.
- Твиттерге арналған бағдарламалардың 80% мобильді телефондар үшін. Адамдар кез-келген жерде, кез-келген уақытта жазады.
- Y және Z ұрпағы е-mail-дан бас тартады.
- Вегастағы жаңалықтарды YouTube, Flickr, Twitter, FB-тардан білуге болады. YouTube - бұл екінші орында орналасқан іздеу жүйесі.
- Википедияда 13 млн. астам мақала бар. Кейбір зерттеулер бойынша, ондағы ақпарат Британикке қарағанда нақтырақ. Мақалалардың 78% ағылшын тілінде емес.
- Егер де Википедияда жазылған әр мақала үшін сізге 1 доллар төлеп отырса, 1 сағатта 156,23 доллар табуға болушы еді.
- Желіде 200 миллион блог.
- Блогшылардың 54% блог пен твиттерге күнде жазып тұрады.
- FB қолданушылары сайтты ағылшыннан орыс тіліне 2 сағаттың ішінде аударды және бұған 1 цент те жұмсалмады.
- Топ-20 брендке жасалған іздеу нәтижелерінің 35% - бұл қолданушылармен жасалған контентке сілтемелер.
- Блогшылардың 34% тауарлар мен қызмет көрсетулер туралы пікірлерді жазады. Адамдарға олардың (тауар/қызмет көрсетудің) Гуглдегі позициясынан гөрі басқалардың көзқарасы маңызды.
- Тұтынушылардың 78% өзінің әлеуметтік желілердегі мүшелердің «кепілдемелеріне» сенім білдіреді. Тұтынушылардың 14% ғана жарнамаға сенеді.
- TiVo (DVR) қолданушыларының 19% онлайн-жарнамаға назар аудармайды.
- Американдықтардың 35% өткен айда 1 рет болса да мобильді телефондағы видеоны қарап шыққанын айтты.
- Амазондағы сатылымдардың 35% букридерде оқуға болатын форматта.
- 25 ірі газеттің 24-і таралымның түсіп кеткендігін байқады, оқырман енді жаңалықтарды өзі іздемейді, жаңалықтар оқырманды іздейтін болды.
- Жақында тауарлар мен қызметтерді іздемейтін боламыз, social media арқылы олар бізді тауып алатын болады.
- 1,5 млн. бірліктен асатын контент (сілтеме, жаңалықтар, жазбалар, фото, т.б.) FB-та орналасқан.
- SM-дегі «олжалы» компаниялар Дейл Карнегиге көбірек және Дэвид Огилвиге аз еліктейді - басында тыңдап ал, кейін сатуға кіріс.
P.S. Осының бәрі автордың фантазиясы ма, әлде нақты болжамы екеніне көзіміз жететін күн алыс емес.