Бұрындары интернет жарнаманың негізгі пайдаланушылары кіші және орта бизнеспен айналысатын компаниялар болса,бүгінде бұл кез-келген компанияның маңызды құралы.Ғаламтордағы жарнама нарығы басында бөлшерлік жарнамамен банерлік желілер арқылы жұмыс жасаса интернет қолданушылар саны көбейген сайын ол дәстүрлі жарнама заңдарына бағына бастады. Серіктестік бағдарламалар мәтіндік жарнама мен сапалы сайттар мен кәсіби желілік жарнама агенттіктер пайда болды.Google мен Яндекс сияқты іздеу жүйелерінің алпауыттары пайда болғаннан кейін жарнама мүмкіндіктері одан сайын кеміді.Нарықты сигменттерге бөлумен мақсатты аудиторияны іздеу арқылы ірі компаниялардың көбісі ғаламторды маркетингтік бағдарламалардың негізгісіне айналдырды.
0
05:58, 13 марта 2011
Қазақстандық ғаламтордағы жарнама
0