Қазақстандық ғаламтордағы жарнама

serikbaeva-togjan 2011 M03 13
1256
0
2
0

 Бұрындары  интернет  жарнаманың  негізгі   пайдаланушылары  кіші  және  орта  бизнеспен  айналысатын  компаниялар  болса,бүгінде  бұл  кез-келген  компанияның  маңызды  құралы.Ғаламтордағы  жарнама...

 Бұрындары  интернет  жарнаманың  негізгі   пайдаланушылары  кіші  және  орта  бизнеспен  айналысатын  компаниялар  болса,бүгінде  бұл  кез-келген  компанияның  маңызды  құралы.Ғаламтордағы  жарнама нарығы  басында  бөлшерлік  жарнамамен  банерлік  желілер арқылы жұмыс  жасаса интернет  қолданушылар  саны көбейген  сайын ол  дәстүрлі  жарнама  заңдарына бағына  бастады. Серіктестік  бағдарламалар  мәтіндік  жарнама  мен сапалы  сайттар  мен  кәсіби  желілік  жарнама  агенттіктер  пайда  болды.Google  мен  Яндекс  сияқты  іздеу  жүйелерінің  алпауыттары пайда  болғаннан  кейін жарнама  мүмкіндіктері  одан  сайын  кеміді.Нарықты  сигменттерге бөлумен  мақсатты  аудиторияны  іздеу  арқылы  ірі  компаниялардың  көбісі  ғаламторды  маркетингтік  бағдарламалардың  негізгісіне  айналдырды.

Оцените пост

2
Дальше