Yvision.kz
kk
Разное
Разное
399 773 постов41 подписчиков
Всяко-разно
0
05:35, 26 февраля 2011

Пияр

Күні кеше ғана ірі компания үшін Пиар сөзі сәннің бір бағытындай болатын. Негізінде, Пиардың тоқтауына оның даму эволюциясында үлкен құбылысқа айналуы әсер етті. Себебі неде? Пиарды тек жоғарыдағы бастықтың бас ауруын жеңілдету үшін ғана қолдану мүмкін емес екен, ол бизнестің өте арзанға түсетін жарнама құралына айналып кетті. ХXI ғасырдың басындағы «Қазақтелекомның» абыройының айрандай төгілуін «Энрон» компаниясының банкроттығымен салыстыруға болады. Паблик рилейшнз қызметі тек алдына қойған мақсатына жетуге құлшынысы күшті болған жағдайда ғана кез келген жерге сіңіп кете алады, деп ойлаймын.

0
309
0